Hoofdstuk 19

298 17 4
                                    

Ook dit hoofdstuk wil ik weer opdragen aan iemand. Namelijk aan @xalwaysbeyourselfx ik vind het superleuk dat je een trouwe lezer bent van mijn boek. Je bent een lieve meid en kunnen altijd gezellig praten! Dankjewel! X

P.O.V Lexi

Ik staar voor me uit. Ik kan nog steeds niet beseffen wat er aan de hand is. Op de brief staat dat ik Tomlinson heet en Louis zijn ouders mijn echte ouders zijn. Maar hoe... Waarom?... Kate is de brief aan het lezen, ' Wooww hoe kan dit?' vraagt ze ' JAA!! dat zou ik ook wel willen weten' boos loop ik naar beneden waar Harry en Zayn zijn met Kate op mijn hielen. Vlak voor ik door de deur naar binnen wil lopen hoor ik waar het gesprek van Zayn en Harry over gaat, voor ik het weet springen de tranen in mijn ogen.

P.O.V Zayn

Gast wat is er opeens met jou? je lijkt zenuwachtig?' hoor ik Harry zeggen. Ik kan het niet langer meer ontkennen. ' Harry er is iets wat ik al een tijdje weet en niemand anders van jullie, het gaat over Lexi.' zeg ik. ' Zayn wat is er? Wat moet ik weten?' vraagt Harry. ' Op die avond van haar 18de verjaardag deden we Truth Or Dare weet je nog dat Niall en Liam vonden dat ze op Louis leek?' ' Uhhu' hoor ik Harry zeggen terwijl hij luisterd. ik ga verder: ' ik hoorde Lexi haar ouders die avond praten of ze het wel of niet eerlijk moesten vertellen.' wat moeten vertellen?' vraagt Harry nu verbaasd. ' Uhhmm.... Harry, Lexi is het zusje van Louis ze is geadopteerd en ik hoorde het toen haar ouders het er over hadden op haar 18de verjaardag zeg ik met tranen in mijn ogen. ' SHIT, wat!! Waarom vertel je dat nu pas?' roept Harry boos. Op dat moment gaat de deur open en zie ik Lexi binnen lopen met tranen in haar ogen.

P.O.V Lexi

'JIJ wist dit!' roep ik boos naar Zayn ik hoorde net met Kate samen het gesprek tussen Harry en Zayn. ' Lexi... H het spijt me ik wilde je het wel vert..' ' Laat maar raden je wist niet hoe.' Roep ik boos naar hem. ' Al die tijd wist je het, tijdens het spel, toen we wat kregen, tijdens het slaapfeest al die tijd wist je het!! Waarom heb je niks gezegd?' huil ik. 'Ik kon het niet, niet nadat Louis vertelde in Truth Or Dare dat niemand van ons mocht daten met zijn zusjes toen besloot ik niks te zeggen ik wilde je niet verliezen!! Jou ouders horen dit te zeggen niet ik, ik wilde je geen pijn doen.. Sorry' zegt Zayn terwijl ik tranen in zijn ogen zie. ' Het zijn mijn ouders niet meer' zeg ik, zonder verder nog wat te zeggen loop ik de trap op en ga naar mijn kamer.

Nadat ik naar boven was gelopen ben ik verder gegaan met inpakken. Ondanks alles ga ik toch bij Zayn wonen. Ik kan niet boos op hem zijn ik snap waarom hij niks zei maar ik weet het allemaal niet meer.

' Lexi mag ik alsjeblieft binnenkomen?' Ik zie Zayn onzeker in de deuropening staan. Ik glimlach naar hem en knik Zayn komt binnengelopen en ik loop meteen op hem af en geef hem wen knuffel. ' Lexi het spijt me dat ik niks tegen je gezegd heb maar ik was bang... Ik ben nog steeds bang om je kwijt te raken..' zegt Zayn zachtjes. ' Het spijt mij ook ik snap waarom je niks gezegd hebt maar geloof me dat je me niet kwijt raakt daar zorg ik voor!' Zeg ik ' maar beloof me dat je het volgende keer wel zegt' ' is goed' glimlacht Zayn. Voorzichtig pakt hij mijn hoofd vast en drukt zachtjes zijn lippen tegen die van mij. Naar een paar minuten zo staan laat ik hem los. ' Zullen we dan maar gaan, op naar een nieuw huis ik wil weg zijn voordat m'n oude.. Ehh voordat ZE thuis komen. ' Wat doen we met Louis?' vraagt Zayn ' ik wil mijn broertje hebben, maar eerst wil ik zelf tot rust komen tot dan zeggen we niks. 'Dat is goed schat, Kom dan gaan we naar Harry en Kate en dan vertrekken we' zegt Zayn terwijl hij mijn hand pakt.

Als we beneden zijn zitten Kate en Harry op de bank. ' En is alles goed?' vraagt Kate ik glimlach en knik. ' Zullen we dan maar gaan' Harry kijkt ons vragend aan. we knikken en lopen naar de deur. Net wanneer we die open doen staan ZE daar oftewel mijn ouders die niet mijn ouders blijken te zijn...

Dat was weer een hoofdstuk hoop dat jullie hem een beetje leuk vonden. Plzzz laat het weten in een reactie xxxx love you all

Vote & comment <3

The dream of a girl (One Direction story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu