Hoofdstuk 25

250 18 4
                                    

P.O.V Lexi

Zayn haalt langzaam zijn lippen van de mijne af en wacht mijn reactie af. Hij is echt een schatje. Hij grijnst naar me en staat dan op. Voor dat Zayn de kans krijgt om weg te lopen trek ik hem terug ' hier blijven' zeg ik terwijl ik hem weer zoen. Op dat moment wordt er op de deur geklopt ' Louis waag het niet' roep ik en open de deur waar een grijzende Harry staat. ' Gaan jullie nog mee naar het strand?' vraagt hij ' ehh sorry... Ehh neee Zayn en ik hebben andere plannen' zeg ik en duw Harry de kamer uit. Wanneer ik de deur dicht heb gegooid en me omdraai staat Zayn achter mij, hij pakt me bij mijn heupen en duwt me zachtjes tegen de muur en begint me te zoenen.

Zayn tilt me op en samen belanden we op het bed. 'Hmm eindelijk tijd voor ons zelf' zegt Zayn tussen de zoen door. Ik grinnik tussen de zoen door. Langzaam voel ik Zayn zijn handen mijn shirt uittrekken en daarna ook mijn jogginsbroek. Niet veel later liggen ook Zayn zijn kleren op de grond en pakt hij een condoom die hij om doet. 'Babe weet je het zeker vraagt hij?' ' jaa heel zeker, ik hou van je' zeg ik terug. ' Ik ook van jou babe' zegt hij en zoent me weer niet veel later voel ik hem binnenkomen.

P.O.V Ahsen

Ik lig lekker op mijn handdoek te kletsen met Eleanor, Sophia en Dominique als ik opeens iets nats boven me voel. Met een ruk draai ik me om 'HARRY' gil ik als hij half op me ligt. ' Ik wilde niet nat worden' lach ik. En Harry loopt weer terug naar het water. ' Oww kom op Ahs wanneer ga je toegeven dat jij en Harry elkaar leuk vinden?' Hoor ik Do vragen. ' Ik vind Harry niet leuk' zegt ze terwijl ze rood wordt ' haha je gezicht zegt genoeg' lacht Sophia. ' Okee maar ik ben bang dat hij mij niet leuk vind en nog niet over Kate heen is' zegt ze met een teleurstelling. ' Geloof ons nou maar hij ziet je duidelijk zitten' zegt Eleanor terwijl ze knikt naar de zee, ik volg haar blik en zie Harry naar me kijken. ' Nou grijp je kans' lacht Do. ' Jullie hebben gelijk' en ik sta op en loop richting het water. ' Harry' roep ik en hij komt maar me toe, ' ik moet met je praten, er is iets wat ik tegen je wil zeggen' ' ik moet jou ook wat vertellen Ahsen' zegt Harry ' ik ehh ik denk dat ik je leuk vind' zegt Harry dan.

Jeeejj weer een stuk geüpdatet volgende hoofdstuk gaat er weer meer gebeuren! XXX

Vote

Comment

Ik ben superblij met iedereen die dit verhaal leest, comment en vote. Love you❤️

The dream of a girl (One Direction story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu