I'm back & holiday

76 6 0
                                    

HELLO GUYSSSSSSSSSSSSSSSS >:d<

IK. NU AM MAI POSTAT DE MULT TIMP. But I'm back. ^^

Ce mai faceţi? Cum vă mai simţiţi? În momentul de faţă mă simt destul de bine. Ascult muzică la maxim şi scriu asta. M-am gândit că ar trebui să mai postez dacă tot nu am ce face. A trecut perioada tezelor şi a examenelor. Şcoala practic s-a terminat pentru mine deaorece nu mai merg săptămâna care vine. Mă duc marţi la mare, Mamaia, biciiiiz. Oarecum mă bucur, oarecum nu. Măcar scap de nişte ore shitty şi de diriga mea futută, scuzaţi expresia. 

Nu prea am mai postat deoarece, cum am şi zis, au fost multe examene şi teze, mult stres, multe certuri, multe lacrimi vărsate şi sânge. La română am luat 8 (ţin să precizez că profa nu mă înghite şi nici eu pe ea, iar când am terminat teza speram la un 6). La mate încă nu ni le-a adus, dar iau undeva pe la 9-10. 

1 Iunie a fost cea mai de câcat zi ever. M-am certat cu mama toată luna foarte urât. La un moment dat mi-a zic că vrea sa moară şi că aşteaptă un atac de cord, eu i-am zic că vreau să mă sinucid and so on. Motivul sincer nu-l ştiu, dar important este că acum suntem bine. Mi-a mai zic că vrea să mă ducă la taică-miu. Atunci am crezut că voi muri şi nu mai aveam mult să mă arunc pe geam, dar ca să mă descarc m-am tăiat kinda deep. Încă mai am tăieturile... şi de asta nu-mi prea convine că eu cu mama ne ducem la mare. NU ştiu cum să scap de ele, e clar că nu se vor vindeca într-un aşa scurt timp. La un moment dat va trebui să-i spun, but idk how. 

Şi deoarece mă duc la mare şi am atâtea probleme pe cap, m-am apucat de fumat. E un feeling nice să fumezi, dar nu prea cred că mă voi ţine de acest viciu. Deşi nu ajută cu nimic, simţi nevoia să o mai faci, dă dependenţă şi nu-mi place. 

Fuck, I hate my body so much. Nu pot să stau să mă bronzez, arăt oribil ewwwwwww. Nici haine de vară n-am. Îmi urăsc corpul :c. Voi merge sâmbătă pentru cumpărături, yay.

Hmmm. La şcoală am o situaţie de câcat, mi s-au pus 3 de 8 la istorie deşi meritam 10, la română am media 8 şi la muzică (materia dirigăi) n-am nici o notă. Super. Ofc, toţi sunt prieteni de-ai dirigăi şi de asta nu pot scoate media 10, chiar dacă mă străduiesc.

Şiii... da. Cam atâtea s-au mai întâmplat in my shitty life. 

Mulţumesc pentru tot sprijinul vostru, mesajele şi întrebările drăguţe. Vă iubesc. Bye. 

PS: de acum voi posta mai des, măcar o dată pe săptămână. Vă voi ţine la curent şi de la mare. Vom vorbi mai des. Okay? Okay. 

Depressed-soul

Stuff about me.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum