1.Bölüm

136 18 2
                                    

##İlk Taşınma

Daha yeni taşınmıştık bu güzel şehre. Herkes İzmirin havası bir başka derdide inanmazdım. Özel bir okulda burs kazandığım için ailemle gelmiştim İzmir 'e. Okuluma başlamıştım çok güzel gidiyordu tabiki de. Pek fazla arkadaşım yoktu ama azla yetinmeyen çoğuyla doymazmış derler ya benimki de o hesap işte. Yeterliydi bir kaç arkadaş.Bazen insanları hiç samimi bulmuyordum .O yüzden cok candan , samimi arkadaşlarım yoktu Çoğu arkadaşımın sevgilisi  vardı. Hergün ordan oraya gezerek çok eğleniyorlardı ya da ben öyle görüyordum. Anlayacağınız üzere ben de biraz inek tipi olduğu için sevgilim falan da yoktu.Bana da birini bulup,  ayarlamak istemişlerdi. Derslerim , ailem gibi engeller vardı arada , o yüzden başlarda yanlış olduğunu düşünüp red etmiştim .Ama daha sonra eğleneceğimi ve güzel olacağını söylediler bende kabul ettim.Başlarda yanlış olduğunu düşünüp red etmiştim. Ama daha sonra eğleneceğimi ve güzel olacağını söylediler bende kabul ettim.Ama ben daha önce hiç kimseyle çıkmamıştım ki. Daha ben o duyguyu hiç yaşamadığım için bilmiyordum.

Ben lise 3 'e gidiyordum bana ayarladıklari çocuk ise  Mert diye bir çocuktu. Merti ilk olarak okula ilk geldiğim zaman kantinde arkadaşlarının yanında görmüştüm.Gözlerime derin derin bakmıştı o zaman ama tabiki ben anlamadığım için umursamayıp sınıfa çıkmıştım.Sınıfa çıkarken bakışları gelmişti aklıma bu yüzden adını da merak etmiyor değildim hani.Kızlar yanıma geldiğinde çocuğu gösterip adı Mert dediklerinde çok şaşırmıştım.Çünkü bu hergün beni izleyen ve gözlerini benden çekmeyen çocuktu.Ve şuan benim bu çocuğa bir cevap vermem gerekiyordu sanırım .Madem o kadar etkilenmiş benden bende Mert beyimizi kırmayalım o zaman diye düşündüm ve evet dedim.Aslında çıkıyorduk evet ama ben ona karşı bir duygu hissetmiyordum .

Arkadaslarimin ısrarı üzerine çıkmıştım zaten .Mert yakışıklı ,her kızın arzuladığı istediği bir erkek olabilirdi fakat ters giden bi şeyler vardı...

Arkadaşlar ilk hikayem devam ediyorum edeceğim de lütfen ona göre değerlendirin... :-) :-)

Okuduktan sonrada oylamayı unutmayın lütfen... :-):-) :-)

↕♥♥♥

SESSİZ ÖLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin