1.6

14.6K 1K 812
                                    


İyi Okumalar 💛

Sıcak güneş sınıf penceresinden içeri giriyor ve gençlerin bedenini saran beyaz okul gömleklerinin terden dolayı gövdelere daha çok yapışmasını sağlıyordu. Kim Taehyung ise sıkıntıyla son güne bıraktığı ingilizce ödevini tamamlamaya çalışıyordu.

Vakit çok hızlı geçiyor ve Taehyung adeta ödevi tamamlayamayacak diye çok büyük bir korku yaşıyordu. Tam kafasını biraz ödevinden kaldırmış ve uzun süre karışık harflere bakan gözlerini ovmaya başladığında elinden kaleminin çekilmesiyle sinirle gözlerini açmış ve kalemi alan kişiye bakmıştı.

"Ah.. Ver Taehyung, ödevini senin için ben yaparım.. Senin elin yorulmasın.."

Dilinin ucunda dışarı çıkmaya çalışan küfürleri, konuşan kişi yüzünden çıkmaktan vazgeçmiş, geri gitmişti. Hatta Taehyung'a öyle bir gülme gelmişti ki, kendini zor tutuyordu.

"Yok, ben yaparım Jungkook. Git sen." demişti yüzünü somurtkan bir hale getirmişken.

Jungkook gelen cevabın ardından boş olduğunu fırsat bilerek Taehyung'un yanına oturmuş ve konuşmuştu.

"Gideyim mi? Yok yok gitmeyeyim bence.."

Sınıfın ineğinden ispiyoncusuna, uykucusundan yalakasına herkesin gözleri ikilideydi ve onlara garip bakışlar atıyorlardı. Tabi bu Jungkook'un hoşuna pekte gidiyor sayılmazdı.

"Yok. Diyorum ya, git bence Jungkook.." demişti Taehyung tekrar.

Jungkook sinirle solumuş ve gerilen kaslarını yumuşatmak adına gerinmişti. O sıra sınıfın yarısından çoğunun ağzının suyu akmıştı ve Jungkook hakkında onu öven sözler duyulmuştu.

Sinirle bu sözleri duyduğu kişilere bakmış ve dişlerini sıkarak konuşmuştu Taehyung.

"Susun!"

Bir yandan da insanlara 'Jungkook bana ait'  bakışları atmayı ihmal etmiyordu.

"Susmuyoruz.." demişti sınıftan birileri. Jungkook'tan herkes çekinirdi ama şu an herkese gelen özgüven duygusu kimseyi çekindirmiyordu. Kimse şu an Jungkook kendilerden küçük diye ondan korkmuyordu.

"Susmazsak ne olur?"

Jungkook devamı gelen seslere sinirlenip arkasını dönmüş ve kafaların hemencecik önüne dönmesini sağlayacak sözlerini söylemişti.

"Susun lan! Taehyung öyle diyor duymuyor musunuz? Yoksa o dudaklarınızı götünüzün içinde bulursunuz."

Herkesin haricinde bir kişinin gülümseyen sesi duyulmuştu arka taraftan ve tüm gözler o kişiye dönmüştü.

"Sen kimin sınıfında kimi tehdit ediyorsun?"

Min Yoongi sinirle söylediği sözlerin ardından kalkıp oturan ikilinin yanına ilerlemeye başlamıştı.

"Sabahtan beri bir şey demiyorum ama fazla oldun sen.."

Taehyung korkulu gözlerle Yoongi'ye bakarken, Jungkook alayla kıvrılan dudaklarını açarak konuşmaya başladı.

"Ne olmuş fazla olduysam?"

Kafasını yavaşça Taehyung'a çevirmiş ve devam etmişti.

"Seviyorum yani.. Ne olmuş?"

"Jungkook diklenme. Min Yoongi iki sene üst üste sınıfta kalan biri." demişti Taehyung, Jungkook'un kulağına yaklaşıp fısıldayarak. Jungkook ona söylediği cümleyi takmamasına sinirlenmişti.

"Ne var, o da Namjoon gibi dayak yer işte."

"O biraz zor!" demişti Yoongi ve oturdukları sıraya ayağıyla tekme atmıştı.

O sırada kulağındaki kulaklıklarıyla Got7-A dinleyip dans ederek sınıftan içeri giren Jimin, Jungkook'la göz göze gelmiş ve kaçacak yer aramaya başlamıştı.

"Seni öldüreceğim çocuk! Buraya gel!" diye bağırarak ayağa kalkan Jungkook'u Yoongi bileğinden sertçe tutarak durdurmuş ve dışarı kaçan Jimin'i kast ederek konuşmuştu.

"Bak işte, ona dokunmanda zor.."

Elindeki bileği sertçe iten Jungkook Taehyung'a dönmüş ve fısıldamıştı.

"Senin için şimdi adam da döveceğim. Umarım affedersin.."

Ve sözünü bitirir bitirmez Yoongi'ye yumruğunu geçirmişti. Gelen yumruktan gram etkilenmeyen Yoongi sinirle solumuş ve bir tekme atmıştı çocuğun karnına.

Taehyung çığlık atmaya başlarken çevredekiler kavgayı ayırma girişiminde bile bulunmuyor, tam tersine olanları büyük bir zevkle izliyordu.

Ders ziliyle beraber içeri giren ingilizce öğretmeni kavga eden ikiliyi ayırıp Jungkook'u dışarı çıkarttığında Taehyung'da Jungkook'un peşinden çıkıp revire gitmiş ve kanayan yerlerinin temizlemesine yardım etmişti.

§

Revir fantezisi falan yok 😂 Ya da belki de vardır, bilemeyeceğim. 😉

Bir dahaki bölümde görürüz artık.☺️

Umarım beğenmişsinizdir. Erken atmaya çalıştım ve bence baya erken de attım😇

Sevgilerimle 😍

Pervert Minutes ❁ VkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin