Bitti yavv...😥 İnanamıyorum... Bitirmek istemediğim için pek final bölümüne benzemedi ama umarım beklentinizi karşılar...☺️İyi Okumalar...💜
"O daha kötü durumda, eminim."
Dudağı kanla kaplı çocuk alt kattaki koridoru revire gitmek için hızlıca adımlarken, arkasından ona yetişmeye çalışan şaşkın çocuk, küçümser bir sesle cevap vermişti.
"Hadi canım, öyle midir?"
"Öyle diyorum Taehyung, öyle.. O karnına attığım tekmeyi görmedin mi? Kesin bütün karnı morarmıştır."
Büyük olan küçümser ses tonunu kullanmaya devam ederek gülmüş ve revire girmeye ramak kala, dudağı kanayan çocuğu durdurmuştu.
"Kesin öyledir.. Ama şey..."
"Ne oldu Taehyung? Yoksa acıyan dudağımı çabuk iyileşsin diye öpecek misin?"
Taehyung, sinirle solumuş ve hayır anlamında kafasını iki yana sallamıştı.
"Sadece şey diyecektim..."
"Ne?" diyen sabırsız çocuk kolunu tutan büyüğünün elini tutmuş ve diyeceği şeyi beklemeye devam etmişti.
"Şey, Şu revirdeki hemşire... Dışarı çıksın.." demişti utançla kafasını yere eğerek. Yanaklarının kızardığından adı kadar emindi.
"Ha.. Anladım. Tamam, endişelenme yalnız kalacağız ve şu revir fantezisini gerçekl-"
"Jungkook, hayır!" demiş Taehyung ve hafifçe karşısındaki yarım akıllının omzuna vurmuştu.
"Sadece sana dokunmasın o kadar.. Yoksa fantezi falan istemem.."
"Tamam, ne olacaksa fantezisiz olsun o zaman? Zaten işin içinde sen varsan bu benim için apayrı bir fantezi deneyimi olur.."
Jungkook'un garip cümleleri kızarık yanaklıyı daha da sinirlendirmişti ve kızarık çocuk tam sinirle patlayacakken, revirin kapısı açılıp yabancı bir ses duyulmuştu.
"Şu fantezi içerikler barındıran konuşmanızı başka bir yerde yapsanız da ben de kafamı dinlesem burada.."
Tek kaşını kaldıran revir hemşiresi Jungkook'un hafif kanlı yüzünü görmüş ve konuşmasına devam etmişti.
"Ya da sen içeri gel de şu yaranı temizleyelim.."
"Yok!" demişti Taehyung ve Jungkook'un kolunu sıkıca kavramıştı.
"Şey sizi yormayalım biz, iyi günler!"
"Ah olur mu? Gel buraya kaslı şey, ay aman kanlı demek istedim." diye karşılık veren hemşire Taehyung'un, Jungkook'u sahiplenen elini görmüş ve devam etmişti.
"Sen de gel, seni de bir genel muayene edeyim ha?"
"Yok, diyorum ya biz gidelim.."
Jungkook kadının tavrına gülerken Taehyung tarafından sahiplenmenin kendince keyfini çıkarıyordu. Taehyung ise bütün okulu elden geçirmek isteyen bu revir hemşiresinden yakayı kurtarmaya çalışıyordu.
"Bayan Sanjae?" diye seslenmişti o sırada uzaktan revire doğru koşan bir çocuk.
"Bay Joon tansiyonunu ölçtürmek için sizi odasına çağırıyormuş.. 'Sen söyle o anlar' dedi efendim.."
Jungkook sessizce kahkaha atarken, Taehyung bu azgın kadının yanlarından gidecek olmasından dolayı rahat bir nefes almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pervert Minutes ❁ Vkook
Fanfic"Selam, güzellik. Ateşli dakikalar geçirmek ister misin?" ๏ Texting Tamamlandı ✓