10. - KONEC

2.6K 142 12
                                    

Po dlouhé době je tu konec. Moc se za spoždění omlouváme, ale lepší pozdě než nic, no ne? ;)

Budeme moc tády, když si přečtete i další naše díla, dokončená nebo nedokončená, jako například My little fairy, na které pracujeme.

Psaní jsme si moc užili a doufáme, že i vy čtení.

U této knihy se s vámi loučí vaše autorky @AkemiManautsu a Tommo_coffee...

Užijte si poslední kapitolu.

***

"Vždyť nehrajeme, jenom se chci tulit a nenápadně ti naznačit, že mě každým svým pohybem děláš nadrženějším čím dál víc," zasmál jsem se mu do ouška a silně ho objal. "Ale držím se neboj."

"Pane bože," vydechl jsem stěží a následně se trochu zasmál. "Tyhle informace si budu pamatovat, to mi věř," ušklíbl jsem se a prohrábl mu kudrlinky. Také jsem na něj laškovně mrkl a olízl si rty.
Není nad to si s někým hrát...

Hrdelně jsem zasténal a stočil ho pod sebe. Opravdu mě chce provokovat?
"Ty malej prevíte, nedělej blbosti, jinak se neznám!" zavrčel jsem se smíchem a začal se k němu sklánět a oždibovat mu nosík, tváře a rty.
"I tak jsi dokonalý."

Omotal jsem mu nohy kolem boků a ruce kolem krku. Přitulil jsem se k němu. Připadal jsem si jako koala a on byl můj strom.
Nos jsem si zabořil do jeho krku a vdechoval jeho vůni. On tak krásně voněl! Jemně jsem mu ho skousl až vyjekl.

Hej, hej, hej! On opravdu chce dnes něco víc, a pak mě něco napadlo.
"Loui, jsi panic?" zeptal jsem se a trochu se vyhoupl nahoru, abych na něj hezky viděl a při tom mu kousl do nosu. Šimral jsem ho nosem po čele a rtech a jenom jsem si tak hrál.

Nechal jsem ho nosem bloudit po mé tváři. Mé tváře nabraly na červené barvě a začaly nabírat větší teplotu z toho, jak jsem nad jeho otázkou zčervenal. A nevím proč. Jen mě to zaskočilo.
"Ne," pousmál jsem se na něj. Harry zamrkal očima a vypadal, že vstřebává informace.

Nejdřív jsem to nedokázal vstřebat, ale pak jsem se šibalsky usmál. Jednou rukou jsem ho pohladil po vlasech.
"Výborně, zlatíčko mé," zavrněl jsem a mírně se na něj namáčkl. "Ale vyspat se s někým na prvním rande? Budeme až tak drzí?"

Zčervenal jsem víc. V jeho přítomnosti se ani jinak nedalo. On byl bůh dokonalosti, krásy a tak sexy, až to bolelo.
"Moc blbý?" zasmál jsem se na něj a nechal ho, ať se opět mazlí s mým krkem. Nevím proč, ale jaksi se mu to zalíbilo. Popravdě, mně také.

"Tak co, ďáblíku?" zavrněl jsem a kousl ho do krčku. "Budeme až takoví rebelové?" zasmál jsem se a položil si čelo na to jeho. Upřímně, nebránil jsem se té myšlence.
"Hm? Zlatíčko, jsem zdravotně nezávadný, nemusíš se bát."

Tiše jsem zasténal. Osobně jsme se znali jen den, ale už tehdy jsem mohl s klidem a vážností prohlásit, že jeho rty a zuby na svém těle zbožňuji.
"Myslím, že zas tak moc to nikomu vadit nebude," zachichotal jsem se. "Pokud si nedojdou stěžovat sousedi, ovšem."

"Hmmm... tak to bych jim mněl jít dát flašku vína, aby si nestěžovali," zasmál jsem se a přisál se na jeho rty.
"Ale tak tady to nemá komu vadit. Myslím, že spíš oboum vyhovovat." Zavrněl jsem a mírně pánev přitlačil k té jeho, spokojeně jsem u toho zamručel.

Slastně jsem přivřel oči nad tím, jak jsme se o sebe otřeli. Sklousl jsem mu ret a zatahal za něj. Bylo to úžasné. Bylo mi víc než jen dobře. Prsty jsem mu mírně vyhrnul tričko a tupými nehty mu jezdil po jeho kůži.

Můj penis se stavěl do pozoru, když jsem zaslechl jeho sten. Povalil jsem ho na záda a vyhrnul triko nad hlavu, kde si ho vysvlékl. Ihned jsem se rty přisál k jeho bradavce a trochu drsněji jsem se o ně staral. Mačkal jsem jednu mezi prsty a s druhou jsem si hrál se zoubky.
"Zlatíčko, nemysli si, že já jsem na jemný sex. Doufám, že nevadí..." zašeptal jsem mu do hrudi a mírnými kousanci jsem se posouval až k lemu jeho kalhot. Těšil jsem se!

"To mi nějak došlo," zasmál jsem se tiše, než můj smích přetnul sten. Jeho zuby byly tak hrubé, úžasně kousal. Věděl, kde a jak. Věděl, jak na mě.
"Ale, abych pravdu řekl, já to jemně a něžně ani nechci," ušklíbl jsem se.

"Tak zlato, připrav se," zavrněl jsem a pohladil jeho zvedající se rozkrok. Pomaličku jsem mu stáhl kalhoty a málem jsem se z toho pohledu udělal.
"Lásko, opravdu? Černá krajka?" Mlsně jsem si olíz ret a jemně se o něj nosem otřel. Prstem jsem mu je stáhl a políbil ho na špičku, než jsem ho vsál mezi rty.

"Oh, bože," vydech jsem. Hlavu jsem vyvrátil do zadu, když jeho pusa pojala cely můj úd. Potřeboval jsem se něčeho chytit, a tak jsem ruce zapletl do jeho vlasů. Ale tempo si určoval sám, já ho jen za ně kde tam zatahal.
"Bože," vzdychl jsem, když přidal na tempe. Asi jsem se zamiloval do jeho pusy...

Zacítil jsem jak mu v něm začalo tepat. Byl blízko, ale chci, aby se udělal až když budu uvnitř.
"Tak a teď něco jiného, zlato," stáhl jsem si kalhoty a políbil ho na podbříšek.
"Tak zlato, budeš hodný?" zeptal jsem se a prstem zamířil k malému kroužku svalů. Obkroužil jsem ho a jemně zatlačil dovnitř první článek prstu, až se ocitl celý uvnitř.
"V pořádku?

Ten pocit jsem už dlouho nezažil, ale nebolelo to tak moc, jako úplně poprvé. Stejně jsem se leknutím chytl jeho ramene.
"V nejlepším," usmál jsem se na něj a on tedy pohnul prstem. Otevřel jsem pusu a zasténal.
"Harry," zavzdychal jsem, když přidal i druhý prst a narazil na mou prostatu.

"Dobře kočičko, myslím, že to stačí," zavrkal jsem a natáhl se nad něj. "Ty má šukézní prdelko," pohladil jsem ho po krásném zadečku.
"Připravený?" Po jeho kývnutí jsem se na něj natlačil a pronikl do jeho úzkého nitra. Prohl jsem se v zádech a zasténal. Pomaličku jsem začal přirážet. Jenom chvíli, pak ale ukázal svou dravou stránku.

Když se do mě dostal, s tichým stenem jsem zaklonil hlavu. Pohyboval se pomalu. Tedy jen do té doby, než jsem tvrdě přirazil proti němu. To začal přirážet rychleji a tvrději i on. Ruce jsem omotal kolem jeho ramen, dělal jsem mu rýhy od nehtů na ramenech i zádech a nechal se líbat na krku.

Tvdě jsem přirážel do jeho tělíčka, byl jsem kousek od vrcholu, když jsem se přisál na jeho krk, který jsem tvrdě skousl. Najednou nahlas vykřikl a celý se kolem mě stáhl.
"LOUISI!" vykřikl jsem, když se všechny mé svaly uvolnili a ja zažil ten nejkrásnější orgazmus.
Opatrně jsem se z něj vytáhl a lehl si vedle něj. "Byl si úžasný zlato."

S výkřikem jsem se udělal a Harry chvíli po mně. Vydýchaval jsem se a s úsměvem jsem se otočil tváří k němu.
"Tys taky nebyl k zahození. Asi si zítra nesednu," zasmál jsem se a přitulil se k jeho boku. Sálalo z něj teplo a mě začínala být trochu zima.

Přitáhl jsem si ho do objetí a políbil ho na čelo. "Vždyť si zítra dáme sprchu a bude ti líp." Pohladil jsem ho po zádech a oba nás přikryl.
"Lásko, sice tě nemiluju jak ty pizzu Hawaii, i tak bych s tebou začal chodit, pokud ti to nevadí."

S úsměvem jsem přikývl a podíval jsem se mu do očí. "Mou lásku k té pizzy nepřekoná nic a nikdo," zasmál jsem se a on si mě přitáhl k sobě do dlouhého polibku. "Možná," zachichotal jsem se do jeho rtů a on ten můj skousl.
"Je mi s tebou báječně, myslím, že zkusit by jsme to mohli," mrkl jsem na něj a on si mě s úsměvem přitáhl víc blíž k sobě.

Omegle: "Pizza Hawai?!" ~ Larry texting ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat