Špatná doba a ještě horší

71 4 2
                                    

,,Hele koho jsme našly na lovu." Akira před Misty přehodila nějakého cizího kocoura a Mayla se Sandxiou vztekle prskaly na polovičici kterou také předhodily alfě.,, Co jste zač?!" Zeptala se vztekle Misty.,, Já sem Amiki a tohle je Salli." Řekl ten kocour.,, Potkali jsme se na cestě k vám." Řekla pro změnu ta polovlčice.,, Amiki jsi mi nějaký povědomý." Řekne Bouřka a váhavě si Amikiho měří a najednou vykřikne:,, vždyť ty jsi z Zářivého klanu! Počkat, Bouřko? Jé promiň já jsem tě nepoznal." Odpověděl Amiki.,, Co se stalo?" Zeptala se potom její oči zalétly k jeho hrozivé jizvě na zádech.,, Zaútočila na nás cizí psí smečka téměř všechny zabili poslední přeživší Jasná hvězda odvedla pryč ale já jsem odmítl odsud odejít a potom jsem si vzpomněl že jste tady ještě vy a tak jsem se za vámi vydal." Dokončil svůj příběh Amiki.,, A co ty Salli?" Zeptala se Šipka.,, No já jsem utekla z vlci smečky šikanovali mě a tak jsem v noci utekla, najednou jsem potkala Amikiho a šla jsem s ním až k vám." Vtom se z léčitelského doupěte ozvalo zmučené volání. Bouřka se bez váhání rozběhla dovnitř Sněženka hned za ní. Adzik ležel na zemi a celý se třásl zatím co jeho učednice Isabella stala nad ním a snažila se jo uklidnit Sněženka ji odstrčila stranou a vyděšeně prohlédla na Adzikovy oči. Byly protočené až šlo vidět bělmo. Bouřka namočila obrovský trn do léku který už měla pro tuhle kritickou chvíli připravený a rozběhla se k Adzikovi a vyděšeně řekla:,, budu jo muset bodnout jinak zemře." Než však stihla Isabella něco namítnout vrazila do Adzikovi Bouřka trn s lékem a odstoupila. Isabella vyjekla a omdlela hrůzou.,, Sněženko dojdi pro vodu a polí ji." Sněženka beze slov odešla pro vodu. Adzik zase začal dýchat a Bouřka mu přinesla maková semínka aby se trochu prospal potom ještě prohlédla Isabellu a potom ji poslala do jednoho pelíšku pro zraněné nebo nemocné spát. Venku zatím udělila Misty nově příchozím role Salli se stala učednicí a Amiki hlídkařem poté svolala všechny na večeři která nebyla moc obnosná tři králíci a jedna myška. Nikdo se moc nenajedl. Protože bylo hlídkařské doupě příliš prázdné a chladné tak Amikiho Misty  poslala spát do loveckého doupěte a vyhlásila noční klid.
/Pokračování příště/

Bleskový klanKde žijí příběhy. Začni objevovat