/pohled Mayly/
,,Uf mně je blbě"Povzdechla si Isabella.,, Skoč si ke Sněžence ta ti pomůže"Navrhla jsem jí.,,Tak jo" Kníkla a odpajdala z doupěte. Po asi hodině jsem viděla Bouřku jak běží k alfině doupěti. Za chvíli alfa všechny svolala a řekla,,právě za mnou přišla Bouřka a řekla mi strašnou věc. Co? Co ti řekla?" Ptali se všichni.,, Řekla mi že se vrátila nemoc horké hlavy." Všichni ucukli jen já, Sandxia a Salli jsme zůstaly stát na místě a nechápavě jsme se rozhlížely. Později nám to Kira vysvětlila a potom už jsme měly stejnou starost jako ostatní členové klanu. Najednou Šipka varovně zavrčela směrem ke křoví u vchodu do tábora po chvíli z něj vylezl černý kocour který měl v tlamičce malé koťátko zatím co druhé se mu krčilo u tlapek. Kocour kotě položil a řekl:,, prosím nejsme tady abychom škodili jen Ocásek má něco s tlapkou, mimochodem já jsem Scourge a tohle jsou Ocásek a Darkpaw." Alfa měla pohled upřený na Ocáskovu přední tlapku byla na ní hrozivá rána. Kývla jsem na Sněženku a ta střihla uchem na souhlas a zmizela ve svém doupěti. Po chvilce byla zpátky s pavučinami a měsíčkovou mastí. Ránu Ocáskovi ošetřila a ovázala potom se otočila na alfu a upřela na ni prosebný pohled. Alfa nakonec vzdychla:,, dobře, můžete zůstat." Pomohla jsem Scourgovi odnést koťata do školky. Pak jsem odešla do hlídkařského doupěte. Nedařilo se mi však usnout pořád jsem musela myslet na tu nemoc a na naše nové členy nakonec mě však přemohla únava a usla jsem.
ČTEŠ
Bleskový klan
Fanfictiontoto je příběh o mém klanu na YouTube vypráví o smíšeném klanu který se musí bránit nejrůznějším útokům a problémům jak dopadne osud Bleskového klanu?