Hep beraber önce normal ciltte bulunan özelliklere ve daha sonra bu cilt tipi için neler kullanmamız gerektiğine bir bakalım. :)
Cilt türünüzün normal olup olmadığını nasıl anlarsınız? Haydi bir göz atalım.
- Cildinizin kan dolaşımı düzenli, duru ve gergin olmalıdır.
- Çok küçük gözenekleri vardır.
- Yağ ve ter bezleri çok iyi çalışır.
- Cildiniz ne çok aşırı derecede yağlı ne de kuru olmalıdır.
- Epidermis yapısı ne çok ince ne de çok kalın olmalıdır. ( Epidermis: Derinin en üst tabakasıdır. Derinizin koruyucusudur. Dış etkenlere karşı mikrop kapmasını engeller.)
- Gözenekleri ya çok sıkıdır ya da hiç gözükmez.
- Akneleri yoktur. Çok az miktarda komedon görülebilir.
Normal cildinize neler uygulayabilirsiniz?
İlk öncelikle cildinizi yağlandırmayan kremleri kullanmanıza dikkat etmeniz gerekir. Normal bir cilde sahipseniz: Alacağınız kremlerin üzerini okumalı daha sonra almanız gerekir. Bu her cilt türü için geçerli bir gerçekliktir. Bir sonraki önerim ise su bazlı kremler nemlendiriciler ve ya maskeler kullanabilirsiniz. Eğer cilt türünüze uygun nemlendiriciler, kremler ve ya maskeler almazsanız cildinizin türü değişebilir, ayriyetten hasar görüp ve ya hassas bir cilde dönüşebilme ihtimali çok yüksek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SIR OL-SUN
SpiritualeBurada okuduğunuz ve-ya okumaya devam edeceğiniz her türlü bilgi sunulmaktadır. okuyacağımız bilgiler tamamıyla doğrudur.