0.1

16.6K 503 588
                                    

Jimin'

'Hava bulutlu, tam yürümelik.'

Hiç ayrılmadığım yatağımdan kalkıp ,telefonumdan çok dinlediğim İngilizce şarkıyı açtım "Writing's on the wall". Dolabımın önüne geçip yatağıma oturdum ve dudağımı büzüp ne giysem diye bakarken zaman akıp gidiyordu. Uzun bir düşünmenin ardından beyaz t-shirt üstüne kırmızı bir ceket, siyah yırtık pantolon ve kırmızı beyaz karışımı spor ayakkabılarımda karar kıldım. Üstümü hemen giyindikten sonra kulaklık ve telefonumu alıp merdivenleri hızlı hızlı inmeye başladım. Yanıma kulaklık ve telefondan baska hiçbirşey almamıştım.
Evden çıkıp etrafıma bakınırken kulaklığımı taktım, müziğimi başa aldım ve kapşonumu başıma geçirdim. Ellerimi cebime soktuktan sonra yürümeye başladım, hemen ileride ki parka gidip oturacaktım, rahatlatıcı ve bir o kadar dinlendirici.
Zor geçen bir ayrılık süresi boyunca tek yaptığım şey bu sanırım. Evden dışarı çıkmamakta ısrarcıyım.

Şarkımı her bittiğinde başa alıyordum bu süre içerisinde park'a geldim şöyle bi etrafa bakıyorum,

"Ne yapsam, ne yapsamm.. "

Bir  anda yağmurun bastırması dışında baya güzel vakit geçiriyordum aslında.. Kapşonumu yüzüme iyice örtüp başımı öne eğdim ve geri dönüp hızlıca koşmaya başladım..

Bir an da kendimi yerde buldum, sert bir cisime çarptım, buda ne böyle?

Başımı kaldırd-
Aman tanrım bu da ne?
Galiba dünyaya yanlışlıkla düşen bir melek.. Şey olabilir mi ya... Sexilik meleği..

Jimin: Pardonda öyle bakacağına beni kaldırabilirsin mesela! 

Jungkook: Neden?  Kendin kalkamıyor musun?

Jimin: Beni sen düşürdün, bir incelik yapabilirsin mesela!

Jungkook: Biraz daha bağırmaya devam edersen, seni susturmak için başka yöntemler denerim.

Bi an sustum. Neden susuyorsun salak.! Bundan mı korkuyorsun yoksa? Aish Jimin!  Kendini topla!

Yerden kalkarken çamur olan ellerimi çırptım ve çatık kaşlarımı yüzüne çevirdim,

Oh... Yüzü vücudundan daha güzel..

Jimin: Senden iyi koca olur, her anlamda, iyi sikers- şeyy Eee, Nasılsın?

Jungkook: İyi sike- hımm, iyiyim sen? 

Gülümsedim,

Jimin: Şey yapalım mı,  bize gidelim.. İkimizde ıslandık ya, ondan.

Jungkook: Sonuçlarına razı olacaksan neden olmasın? 

Gülmüştü, tuhaf bir şekilde ona çekiliyor gibiydim, ne oluyor böyle?

11 Mart 2018 -
Pazar -

Miracle🌙JiKook (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin