Prolog

805 34 17
                                    

V Temném sídle vládlo napětí. Temný Pán se již několik dnů neukázal a Bella z toho byla značně nervózní. Nikdo nevěděl, kde je a co chystá. Náhle se ozvala hlasitá rána, až Bella pár metrů povyskočila. Ďábelský smích jejího pána se rozléhal celým sídlem.

,,Hihihi!"

***

Byl krásný letní den a Snape šel na snídani do Velké síně. Po cestě stihl lehce nakopnout paní Norrisovou, urazit obraz lady Adeline, zakopnout o chybějící schod na pohyblivém schodišti a rozbrečet tři prváky.  Takže vcelku obyčejné ráno. K snídani si vzal své oblíbené jídlo - piškoty v přesnídávce Hamé a zapíjel to roztokem slz svých žáků smíchaným s čirým zoufalstvím. Rozhlédl se po té bandě ztroskotaných existencí. 
Viděl Pottera s Malfoyem jak se zas hádají. Pokroutil nad tím hlavou a povzdechl si. Kéž by se konečně nehádali. Weasleyová se zasněně dívala na Pottera a z otevřené pusy jí sliny padaly do jídla. Nechutné, ale ne neobvyklé. Zas na druhé straně u vedlejšího stolu se to samé dělo Parkinsonové s Dracem. Weasley se nechutně přecpával smaženým kuřetem a Grangerová ho mlátila tlustou knihou. Viděl také Umbridgeovou se svým ropuším ksichtem, jak se na všechny přeslazeně culila. A Brumbál se jen usmíval a poklidně jedl. 

Když v tom se ozval strašlivá rána. Výbuch Snapea odhodil několik metrů dozadu, kde se hlavou praštil o zeď. Poslední co viděl, byl sladce růžový kouř a z dáli se ozývalo mňoukání koťátek. Poté už jeho svět zčernal.


Takže ahoj lidi. Máme pro vás nový příběh! :D
!!! Ne NEJEDNÁ se o jakékoliv pokračováni Dopis tobě, lásko...!!!

Děj je zasazen do pátého ročníku, tak od půlky září. Takže Harrymu a ostatním je 15.

Varování: boyxboy! girlxgirl! Takže vlastně každý s každým. Jedná se o šílený příběh plný nečekaných zvratů a šokujících odhalení. 

Teď se chceme hlavně věnovat této povídce, jelikož teď nás nijak nenapadá co dělat s Miluji Tě, lásko... Prostě jsme se zasekly a musíme se přes tu krizičku dostat.

Doufáme, že se vám bude líbit. Předem děkujeme za hvězdičky a komentáře.

Agnes a Tessy 

Legenda o Drarry strážcíchKde žijí příběhy. Začni objevovat