Dupa ce se trezii, razele soarelui ii jucau pe faţă. La inceput nu stia unde se afla, dar apoi si-a amintit ce se intamplase in seara zilei precedente, si il striga pe tatal ei. Desi nu il striga foarte tare, el aparu imediat la usa camerei ei. Ea il intrebă:
-Cum ai ajuns asa repede aici ? Nici nu te-am strigat foarte tare !
-Ştiu, dar eu pot sa te aud cand ma strigi. Chiar si cand te gandesti sa ma strigi, sau cand ai nevoie de mine, eu stiu. Intre noi exista aceasta legatura tata-fiica, prin care putem comunica fara sa vorbim unul cu celalalt. Si in plus, asa cum eu stiu cand ai nevoie de mine, si tu stii cand eu am nevoie de tine.
-Wow! De ce nu mi-ai zis de asta inainte ?
- Pentru ca am asteptat sa implinesti 18 ani. Îţi place viata de aici ?
- E minunată! Dar as vrea sa imi prezinti castelul.
-Eu nu pot in momentul acesta dar, pot sa il rog pe Nathaniel sa iti arate locul. Sau putem merge noi amandoi mai tarziu.
- Cine e Nathaniel ?
-Este un fel de frate al tau. Nu sunt eu tatal lui biologic, dar l-am crescut ca pe un fiu de cand mi-am inscenat moartea, si m-am intors in iad.
-Am pana si un frate ?! Super ! Abia astept sa il cunosc !
-Sper sa va intelegeti bine ! Nathaniel !
-Da, tata.
Va fi o zi lunga.....
Heeeeei ! Ce faceti? Am terminat de scris al 3-lea capitol. Sper ca va place. Nu prea am avut inspiratie.... In ultima perioada nu prea am mai avut timp sa scriu, de aceea postez atat de greu. Scuzati-ma ! Dar priviti partea buna ! VINE VACANTA !!!! Abia astept! Voi avea mai mult timp de postat (in vacanta).
Yeeeeeeeeeeeeey ! As vrea sa stiu parerea voastra despre carte pana acum....
Vote+Comm. Mersi mult. Daca vreti dedicatie sa-mi spuneti. Mersi din nou ! Va iubesc ! Xoxo :***
CITEȘTI
O fata...normală
Science FictionVanessa este o fata destul de normală, cu note bune si un caracter minunat.Dar se va intampla ceva care ii va schimba viata !