In acea dimineata , dupa ce si-a facut toaleta de dimineată , s-a sus sa manance.
Isi pregati micul dejun si se apucă de mâncat .
Dintr-o data , se auzi un ciocanit la usa de la intrare. Se duse si se uita prin vizor dar...nu era nimeni. Vru sa o cheme pe mama ei dar isi aminti ca aceasta nu este acasă.
-PERFECT!...
Se auzi un ciocanit dar iarasi nu era nimeni. Deschise uşa sa vada daca cumva , cel care batuse se ascunde dupa perete .
Dintr-o data , cineva o atinse pe spate.
Se intoarse si era....TATAL EI !
-Tată, ce....faci tu aici?!Nu erai mort ???
-Nu . Am vrut sa para asa pt ca mama ta si cu mine...nu ne mai intelegeam.
-Dar la mine nu te-ai gandit cand ti-ai inscenat moartea ???!!!!
-Ba da. Dar stiam ca vei trece peste asta usor. Nu ai in caracter sa bocesti mult pt cineva .
-Da , si asta e adevarat !!!
-Acum sa trecem la subiect. Am venit saiti spun ca, inainte de "accident" am facut o conventie cu mama ta. Cand vei implni varsta de 18 ani vei veni si vei sta cu mine . Mama ta te va vizita de cate ori va vrea . Si tu vei putea sa o vizitezi .Acum sa-ti spun unde vei locui : Vei locui in iad si vei fii Printesa Rosie. Eu sunt defapt diavolul. Mama ta s-a despartit de mine cand a aflat. Ea este fiica lui Dumnezeu asa ca , tu ai si puterea de a invia oameni sau de a aduce pe lume nou nascuti.
-WOW!!! Ce misto ! Chiar asa ? Pot avea tot ce-mi doresc ???
-Da. Dar trebuie sa respecti si niste reguli.
-Perfect ! Dar imi pot vizita prietenii ???
-Sigur !
-Multumesc !!!
-Acum hai sa plecam. Am treburi foarte importante de rezolvat.
-Stai sa ii scriu un bilet mamei si apoi sa ma imbrac .
-Bine.
.
.
.
.
Au plecat
.
.
In cateva secunde au ajuns . Acolo era un castel FOARTE mare cu multe turnuri . Acest castel era negru . Toti locuitorii erau imbracati in negru si aveau aripi negre.
Doar Vanessa avea o rochie rosie sclipitoare si lunga cu voal si dantela si aripi mari si rosii ca sangele, cu putin sclipici pe margini . Arata ca o adevarata printesa.
A ajuns in castel iar tatal ei ii arata care este camera ei . Era aproape cea mai mare camera din castel. In camera ei avea un teleportor prin cate se putea duce sa-si vada prietenii sau mama.
S-a pus pe patul ei mare , pe care erau puse petale de trandafiri rosii si adormii...
CITEȘTI
O fata...normală
Ciencia FicciónVanessa este o fata destul de normală, cu note bune si un caracter minunat.Dar se va intampla ceva care ii va schimba viata !