Ηδη ειχα αναψει τα κερια στο δωματιο και φορουσα μονο το μπουρνουζι μου. Σταθηκα μπροστα απο την πορτα του μπανιου και περιμενα να ακουσω το νερο του μπανιου να τρεχει. Ισιωσα το μπουρνουζι μου στη μπροστινη πλευρα του και σβηνωντας το φως, ανοιξα την πορτα και μπηκα. Αυτος με ειδε μεσα απο τις διαφανες πορτες του μπανιου μας ξαφνιασμενος. Συνεχισε να με βλεπει απορημενος καθως πλησιαζα κατεβαζοντας σιγα σιγα οτι ρουχο ειχα επανω μου.
"Μωρο μου..?"
"Θες να κανουμε μπανιο ο ενας στον αλλο σημερα?"
Εγνεψε καταφατικα με ματια ακομη γουρλωμενα και εγω συνεχισα, γυρισα προς το σταν του μπανιου
"Αυτο ειναι το αγαπημενο σου ετσι?" τον ρωτησα κρατωντας ενα μοβ μπουκαλακι με αφρολουτρο.
Εκεινη τη στιγμη ενοιωσα τα χερια του να με αγκαλιαζουν απο πισω και να αγγιζει με τα χειλη του στο πιο ευαισθητο σημειο του λαιμου μου. Το οτι ανακαλυψε αυτο το σημειο αποδεικτηκε εναντιον μου. Εκλεισα τα ματια μου στην απολαυση και χαμογελασα πονηρα.
*Ωραιαα..* σκεφτηκα *μπηκε στο νοημα*
Αδιασα αρκετο απο το περιεχομενο του αφρολουτρου πανω στο σφουγγαρι. Αυτη η μυρωδια παντα με τρελαινει, δεν ειναι μονο το δικο του αγαπημενο.
Το νερο ετρεχε ζεστο πανω στα γυμνα μας κορμια ασταματητα.
"Γυρνα απ' την αλλη"
Εκανε οπως του ζητησα και τοποθετησε τα χερια του επανω στον τοιχο του μπανιου.
Θαυμασα για λιγα δευτερολεπτα τις μεγαλες του πλατες. Πλησιασα και τον αγγιξα απαλα αρχιζοντας τα φιλια απο τον ωμο του και συνεχιζοντας στην αριστερη πλευρα του καλογυμνασμενου του κορμιου προς τα κατω. Μετα απο μενα περνουσα και το σφουγγαρι με απαλες και αισθησιακες κινησεις. Γονατησα και συνεχισα ακομα πιο κατω φτανοντας στον πισινο του οπου αρπαξα μια γλυκια δαγκωνια κανοντας τον να ανασηκωθει και να ανατριχιασει.
Δεν μιλουσε.. κανεις απο τους δυο μας. Το μονο που ακουγoταν ηταν ο ηχος του νερου και τα ρουφικτα μου φιλια πανω στο σωμα του.
Σαπουνισα ολοκληρο το σωμα του απο την πισω πλευρα και τον εσπρωξα λιγο για να γυρισει μπροστα. Ημουν ακομα γονατιστη οταν γυρισε και καθως ειδα το πεος του ανασηκωμενο ολο χαρα, του εριξα μια πονηρογελαστη ματια.
"Με πεθαινεις!" μου ειπε γυριζοντας τις κορες των ματιων του.
Γελασα πνικτα αλλα σοβαρεψα αμεσως. Τον κοιταξα βαθια στα ματια και ξεκινησα ξανα αυτη τη φορα απο κατω προς τα πανω.