Umjesto randoma koji sam htjela pisati,prvo sam odlucila poceti sa teorijama zavjera.
Svi vjerovatno znate sta je to,pa o tome i necu pisati vec cemo odmah prijeci na teorije.
Nastavci ove knjige ce biti rijetko jer cu se potruditi da sve dobro istrazim kako bih vam to isto i bolje prikazala.Jedne od meni najzanimljivijih teorija su upravo teorije o Jugoslaviji,od toga ko je ustvari bio Tito,tajnim prolazima,spijunima i upravo ovom sletanju na Mjesec.
Mit da je Jugoslavija pokusala sletjeti na Mjesec samim tim i da su pomogli Amerukancima poceo se siriti nakon raspada SFRJ.Prema istrazivanju 41,8 Srba vjeruje u tu teoriju.
U to doba Mjesec je bio glavna titula,ko sleti na njega,SSSR ili SAD,postala bi vodeca velesila,a posto su Rusi uspjeli poslati i prvo zivo bice u svemir kao i prvi satelit,Amerikancima je trebalo nesto kako bi se vratili.
Niko nije vjerovao da ce drzava kao sto je u to vrijeme bila Jugoslavija pokusati bas to sto njima ne uspjeva.Niko na to nije mislio sem Tita je vjerovao da bas on sa Jugoslavijom i dnevnikom jednog naucnika moze sletjeti na Mjesec.
U Objektu 505 na granici Hrvatske i Bosne i Hercegovine najbolji Jugoslavenski naucnici su pravili raketu sa kojom bi uspjeli sletjeti na Mjesec.
Njihova prva zamisao bila je poslati prase u svemir,sto im nije uspjelo jer je raketa stigla do stratosfere te se spustila na granici sa Italijom.Jugoslavija je tu odmah morala reagirati kako se ne bi saznalo sta su to oni namjeravali.
Kako im svemirski program nije uspio,a bili su u sve losijoj ekonomskoj situaciji zbog toga,odlucili su nasamariti Amerikance sto u takvoj situaciji ne bi bilo tesko jer su Amerikanci na sve nacine zeljeli doci do Mjeseca.
Kada je Jonn Kennedy postao predsjednik Amerike obecao je da ce Amerikanci u tom stoljecu sletjeti na Mjesec,sto nisu mogli.
Tito je naredio da se njihovi pokusaji lansiranja i planovi malo preprave odnosno "uljepsaju" kako bi ih mogao prodati Amerikancima i time izbaviti Jugoslaviju iz ekonomske krize.
Amerikanci,naivni kakvi jesu,uspjeli su se dogovoriti sa Titom da kupe njihove planove za 2,5 milijardi dolara.
Medjutim kada su poceli raditi po Jugoslavenskim planovima shvatili su da nece raditi i da su prevareni od strane Tita.
Amerika je naravno trazila svoj novac nazad sto im Tito nije htio vratiti.Prvenstveno sto je taj novac vec bio potrosen ili ulozen.
Pritisak Amerikanaca da im vrate novac bila je sve veca,a posto Jugoslavija nije imala trazeni novac pocela je proizvodnja automobila Juge koji bi se transportovao u Ameriku.
Medjutim vrlo brzo Jugo je proglasen kao najgore auto u Americi.
Jugoslavija je tu opet izgubila a Amerikanci su htjeli svoj novac.Kako bi obadvije strane imale koristi,Jugoslavija bi na neki nacin vratila novac a Amerikanci sletjeli na Mjesec,jedni od najboljih naucnika koji su radili i na proslom projektu u Jugoslaviji morali su lazirati svoju smrt i napustiti svoje porodice kako bi u Americi radili sa njihovim naucnicima na lansiranju prve rakete na Mjesec.
Nakon nekoliko pokusaja Amerikanci su uz pomoc Jugoslavenskih naucnika uspjeli sletjeti na Mjesec.Nakon toga Americki naucnici su dobili ordenja i bili su slavljeni cijelom Amerikom.
A Jugoslavenski naucnici,koji su jednako zasluzni za to ,nisu dobili nista.
Medjutim i danas Amerikanci odbacuju tu teoriju jer kao sto kazu i da im je neko pomogao sigurno to ne bi dospjelo u javnost.
Film Houston,We Have a Probelm je pseudodokumentarna komedija gdje se prikazuje razgradnja te teorije odnosno kako bi to izgledalo.
Dok neke znacajni dokazi ne postoje,kao i za vecinu teorija.
Zelite li jos ovakvih teorina o sletanju na Mjesec?
Da li vjerujete u ovu teoriju? (Objasnjenje)
Da li mislite da postoji mogucnost da je Tito prodao svemirski program Amerikancima?