paispe

68 10 0
                                    

margaret/a/e: Se intampla ceva foarte rau, Nicole. Am nevoie de ajutor.

beeslover: ????? holand??

margaret/a/e: Mama a inceput sa tipe din nou. Si imi e frica. Are dreptate. Nu ar trebui sa fiu aici. Nu ar trebui sa ma fi nascut.

margaret/a/e:Tot ce fac e sa stau pe capul tuturor. Am inceput sa stau pe capul tau acum.

margaret/a/e: Imi pare asa rau Nicole. Nu trebuia sa iti zic nimic. Nu trebuia sa iti dau mesaj. Trebuia sa imi dai block cand ai avut ocazia. Ar trebui sa o faci acum.

beeslover: nici macar sa nu te gandesti holand. esti o persoana grozava si mama ta greseste. imi place sa vorbesc cu tine. doamne, esti primul prieten pe care l-am avut de la cinci ani incoace.

beeslover: nu stai pe capul meu. mai degraba eu pe al tau. iubesc cat vorbim si toate joculetele cu intrebari pe care le facem si nu vreau sa se schimbe nimic.

beeslover: serios. holand. gandeste-te. daca nu te-as fi placut nu ti-as fi dat kik-ul meu. nu as fi vorbit cu tine atata timp. nu as fi vrut sa te vad, doamne, asa de rau. te rog holand.

beeslover: holand?

margaret/a/e: Okay, valul a trecut. M-am inchis in baie si am aruncat chestia la gunoi. Am auzit bine? Vrei sa ma vezi?

beeslover: chestia?

margaret/a/e: Vrei sa ma vezi?

beeslover: da. chestia?

margaret/a/e: Tubul cu pastile. Hai sa ne vedem.

beeslover: holand..

margaret/a/e: Da, Nicole?

beeslover: hai sa ne vedem.

the stars in her eyes✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum