opt

119 19 0
                                    

De cealalta parte a ferestrei, departe si aproape simultan, Holand se plimba prin casa, simtindu-si inima pe cale sa explodeze.

Vacanta de vara era chiar dupa colt, acesta find ultimul weekend din timpul scolii inainte sa intre in cele trei luni de vacanta, cu maratoane de filme Harry Potter, festivaluri de muzica si nopti albe pline cu discutii telefonice.

Dar pentru prima data dintotdeauna, nu parea destul.

Inca de mica,atunci cand lui Holand i se punea pata pe ceva, trebuia sa il obtina. Acum i se pusese pata pe cineva, si nu stia ce sa faca.

Nicole parea inumana.

Nu doar din cauza ca nu o vazuse, si nu stiuse niciodata sigur ca vorbea cu o adolescenta de 16 ani si nu cu un posibil criminal in serie, dar modul in care o facea pe Holand sa zambeasca, de la posibil ani lumina departare, era unic si special si ii facea inima fetei sa se topeasca.

Iar acum ea era acolo, cu o boala pe care nici macar nu o cunostea, si despre care ii era frica sa intrebe, iar Holand murea incet, singurele momente in care se simtea din nou plina de viata fiind cele in care vorbeau, de parca Nicole ar fi acumulatorul ce o incarca de energie.

Dar cum putea sa ii explice ei asta?

Cum putea sa isi explice siesi insasi ce simtea?

the stars in her eyes✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum