sapte

126 19 0
                                    

nicole statea intinsa pe pat, cum facea in majoritatea timpului, sincer.

se gandea la poza pe care i-o trimisese holand, cu clasa ei, pe care probabil nu va apuca niciodata sa o vada, din cauza conditiei ei.  

se gandea la holand, si la faptul ca vorbeau de doua saptamani si inca nu se saturase de ea, nici ea de holand.

cu un gest rapid, isi impreuna mainile in fata si isi impleti degetele intre ele. ofta.

se gandi la comentariul pe care il facuse holand despre cat de mult dorise sa se vada cu ea, sa vorbeasca cu ea, dar in modul heterosexual.

dorise sa o spuna ca pe o gluma, sau vorbea serios?

simti cum i se strange inima in timp ce se intoarse pe o parte, privind fereastra pictata pe ambele parti cu vopsea neagra, si peste care atarna doua seturi de perdele inchise la culoare si o draperie groasa.

pentru a mia oara in ultimele doua saptamani, isi dori sa fie normala.

isi dori sa poata merge cu holand acasa dupa scoala, sa poata sa ii cumpere un suc de la chioscul liceului, sa poata sa stea impreuna dupa ore in parc pentru a-si face temele.

isi dori sa poata repsira prin altceva in afara de aerisiri programate de un calculator, sa poata respira aer nefiltrat, sa poata simti mirosurile plantelor, ale animalelor, ale natruii, ale oamenilor.

dar stia ca e imposibil.


the stars in her eyes✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum