noua

96 14 2
                                    

nicole se trezi la ora noua dimineata, insa nu se ridica decat la prima serie de bazaituri ale telefonului ei.

daca nu primea mesajele lui holand nu avea motiv sa se ridice din pat.

vazu pictograma draguta, cu o pisica cu ochelari rotunzi de soare si un batic inflorat, si zambi, ritmul inimii ei incepand sa-i sparga timpanele.

deschise mesajele cu degetele tremurande, de parca erau la inceput din nou.

dar trecuse o luna de cand vorbeau.

o luna in care s-au uitat la filme impreuna, in acelasi timp, in case diferite, o luna in care au avut discutii prin mesaje la patru dimineata, dandu-si una alteia melodii importante pentru ele. o luna in care holand incercase sa o faca macar sa ii trimita o poza cu ea, de doua ori, dar nicole inca isi simtea inima rupandu-i-se cand se gandea cat de trista trebuia sa fi fost cealalta fata cand o refuzase.

dar ele erau bine, bine. nicole nu mai fusese niciodata asa de apropiata de cineva, si bucuria ei era inestimabila.

ar fi vrut sa stie cum sa ii spuna si ei asta.

ar fi vrut sa nu fie asa fricoasa, sa ii zica, sa tipe, sa scrie ce simte pentru ea.

dar asta era prea mult. pana si pentru nicole. in plus, probabil holand ar fi inceput sa o urasca dupa aceea. ea era straight. 

the stars in her eyes✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum