5 Men and a child

542 11 1
                                    

Capitol 1

A sosit marea zi a turneului. Eu si baietii am repetat zile intregi si am tinut concerte in care am amintit de acest turneu de zeci de ori. Suntem pregatiti sa pornim pe ruta turneului, pana acum am aflat de Peru si Irlanda si deabea astept sa mai aud de toate locurile grozave unde putem sa ne intalnim directionerii.

"-Zayn?" intreaba Harry care tocmai a intrat in cabina mea.

"-Da Harry" spun si ma intorc cu fata spre el.

"-In Irlanda o sa ne intalnim cu Ed si vom petrece o luna acolo, speram sa fie totul bine." ma anunta acesta.

"-Serios? foarte tare, hai sa mergem" spun si iesim pe usa spre ceilalti.

"-Ok, Niall, Liam, Zayn, Harry, Louis, sunteti gata sa plecam?" ne intreaba Paul.

"-Da, suntem" raspundem toti in cor si il urmam pe Paul.

Am urcat in avion, eu stateam pe randul de scaune cu Harry, Niall si Liam, iar Louis era fix in spatele nostru. Am pornit la ora 10 seara in Irlanda, si la ora 3 dimineata am ajuns in aeroportul Irlandei. Totul arata asa frumos, am fost primiti cu caldura de catre angajatii aeroportului si condusi de catre Paul la hotel.

*din perspectiva lui Harry*

Nu imi vine sa cred ca suntem in Irlanda. E totul asa de colorat si pentru ora la care ne aflam in aeroport, oamenii pareau foarte fericiti si zambeau calduros.

"-Ok, ma intorc dupa voi la 10, dormiti sau faceti ce vreti, doar nu dati foc la hotel" spune Paul si iese din hotel. Ne-am cazat cu totii, eu mereu imi iau o camera cu Zayn sau cu Liam, stiu ca acestia dorm noaptea nu fac farse, greseala de a dormii cu Niall am facut-o odata si nu o sa o mai fac.

"-Noapte buna fratilor" spune Niall

"-Noapte' ".

Am reusit sa dorm cam patru ore, si nu stiu din ce cauza, am avut un vis cu Dora, ea fiind fosta mea iubita de care m-am despartit acum un an.

"-Trezirea baieti, Paul ne asteapta" le spun eu adormitilor din cealalta camera, la Zayn o sa am nevoie de un tanc pentru al da jos din pat.

"-Mbinee" spun ei si se ridica.

[...]

"-Urcati" spune seful securitatii de la scena din Irlanda. Am urcat pe scena, eram la repetitii acum si in cateva minute Ed va venii sa putem incepe planurile, noi organizam o colaborare in Franta si avem de calatorit mult, asa ca aceasta luna in Irlanda o sa ne ajute sa incheiem afacerile.

"-Ok, deci... Zayn o sa stea acolo, pe acel X. Bun, Niall in spatele lui cu doi pasi la dreapta iar Harry acolo, asa. Acum Louis si Liam, la stanga, exact asa. Asa as vrea sa stati la concert" spune seful de la paza care era si unul dintre personalele care ne ajuta cu pregatirile pentru concert. Am cantat doua trei piese, pe durata cantecelor incepeam sa ne obijnuim cu scena, oricum noi la concerte nu vom sta locului niciodata.

"-Ed e afara." ma anunta Niall care imi da geaca. Am luat-o si am coborat spre Ed.

"-Salut frate" spune Ed

"-Salut, mergem?"

"-Absolut."

*din perspectiva lui Liam*

Dupa ce Harry a plecat de la repetitii, am hotarat sa mergem sa vizitam. Am plecat pe jos, alaturi de ceilalti prieteni si ne plimbam printre oamenii care nu ne recunosteau datorita fularelor noastre si cum ne strecuram, pana cand...

"-One Direction!" striga o fata si se intoarce aratand cu degetul spre noi, facandu-ma sa rad.

"-Un autograf te rog!? hai sa facem o poza! Liam! Liam! Liam! uitee!" strigau fanele de peste tot si imi aratau ecranele lor de telefon.

5 Men and a childUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum