Plânsul, somnul si mâncatul

205 10 0
                                    

Capitol 2

*din perspectiva lui Louis*

Am dormit chiar bine, dar gandul ca in camera celorlalti baieti exista un bebelus care o sa necesite mancare, haine, scutece, lapte si altele, imi bantuie mintea.

"-Nialler, trezeste-te!"

"-Mmmm ce?"

"-Hai sa vedem daca baietii nu au dat foc la apartament". M-am ridicat din pat si dupa ce ne-am imbracat am mers la camera baietilor, care arata... curata.

"-Ce faceti?" intreb eu ca si o bunica care a venit sa isi viziteze fiica la spital, si tocmai a nascut gemeni.

"-Mancam" spune Zayn facand referire la el, Liam si Maria, arata ca si o familie doar ca lipseste mama.

"-Ati dormit macar?" intreb eu vazand ca Zayn este tot in tricoul de ieri si nu cred ca s-a privit in oglinda.

"-Nu prea, micuta asta s-a trezit de 4 ori" spune el si zambeste de parca el ar fii tatal si el a ajutat la nasterea ficei sale.

"-Trebuie sa mergem la cumparaturi, deci eu raman cu ea si Liam mergi cu Louis la cumparaturi, raman cu Niall aici ok?" intreaba Zayn care o luase deja pe Maria in brate.

"-Nu o sa impart mancare cu ea!" spune el si stramba din nas.

Am plecat cu Liam spre cel mai apropiat supermarket, unde sper sa primim niste informatii despre copii.

"-Buna ziua" incepe Liam sa vorbeasca cu doamna care aranja lapte praf pe rafturi.

"-Buna baieti" spune ea politicoasa.

"-Avem nevoie de un sfat, ce lapte trebuie sa luam pentru o fata?" intreaba Liam de parca ar conta daca e fata sau baiat.

"-Conteaza varsta, cate luni?" incepe ea sa rada de stangacia noastra in ale copiiilor.

"-Nu stiu sigur.." se scuza el si incearca sa nu para prostut.

"-Primul copil?" intreaba ea in timp ce aranja trei cutii pe raft.

"-Nu asta conteaza" zice el putin nervos.

"-Ok ok, are dinti?" intreaba ea acordandu-ne toata atentia.

"-Amm... inca nu" zic eu si imi scarpin ceafa.

"-In regula, vreo 2-3 luni, trebuie sa luati lapte cu fier, dar daca e alergica, trebuie special. Stiti daca este alergica?" intreaba ea si noi doi ne-am privit pierduti pentru cateva secunde.

"-Pune-ti aici de toate" se enerveaza Niall si grabeste femeia sa puna tot ce credea ca e bun, indiferen de pret, pentru fetita lui Harry. Am mers la casa, dar nu inainte sa luam si lapte normal, degresat si simplu, scutece de vreo 4 feluri, apoi cateva jucarii pe care consideram noi ca nu o sa le bage in gura. Dupa cumparaturi, am plecat acasa cu doua plase imense, si intrand in camera, am dat de iad. Niall statea intins pe pat cu capul in jos si ochii inchisi, Zayn se invartea prin camera cu telefonul in mana iar Maria plangea, mai mult urla.

"-Ce drac... ce se petrece aici?" incep eu sa zic dar realizez ca nu e bine sa injur.

"-Maria plange de 15 minute fara motiv, Niall doarme si nimeni nu raspunde la telefon" se agita Zayn si ii iau telefonul din mana.

"-Mergi jos si bea o cafea! arati groaznic! las-o aici pe Maria, trezeste-l si pe natangul de Niall si lasati-ma pe mine cu ea" incerc eu sa calmez situatia facand ce am facut cu Luxe cand plangea. Dupa ce baietii au iesit din camera, i-am bagat in gura lui Maria o suzeta noua, si din fericire nu mai plangea, apoi i-am dat in mana un elefant de plus pe care il strangea in mana si chitaia. M-am plimbat prin camera cu ea in brate, si o priveam uimit de miracolul din fata mea, Harold a reusit sa faca o asemenea fata, si este pur si simplu perfecta.. bine, pana cand se va naste fiica mea si o sa-i intreaca pe toti. Din fericire, baietii au revenit dupa ce Maria a adormit, deci trebuia sa ii pregatim mancarea. L-am chemat pe Zayn sa ma ajute, am ales cel mai scump lapte praf, si dupa instructiuni, l-am pregatit si eram gata sa o hranim pe saraca Maria. Zayn a luat-o in brate cu o grija paterna puternica, si eu i-am dus sticluta cu lapte la gura, lasandu-l pe Zayn sa aiba onoarea de a o hranii. Dupa ce a mancat, a venit partea mai grea, schimbatul.

5 Men and a childUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum