A mea pentru vecie

161 11 0
                                    

Capitol 7

Eram gata sa plecam de acasa si sa ma intalnesc cu Dora, sa stabilim odata pentru totdeauna in grija cui va ramane Maria.

"-Harry, ai emotii?" ma intreaba Liam uitandu-se in stanga, la fata mea neexpresiva.

"-Vreau doar sa scap de probleme" am spus incordat si sangele imi pulsa in vene in momentul in care rotile masinii s-au oprit in parcarea tribunalului.

Am intrat serios pe usa, mirosul fad si enervant al disperarii si al incintelor prafuite imi intra in nari, si nu se simtea bine. Odata cu baietii, eram in liftul care ne ducea la etajul trei, unde se va tine sedinta cu Dora, in 15 minute.

"-Buna ziua" am spus eu intrand in incinta. Toti oamenii din acea incapere inalta ma priveau parca cu dispret, desii eu ar trebuii sa-i privesc asa. M-am pus langa avocatul meu Sean, pe care l-am "primit" pentru a ma ajuta cu cazul. I-am explicat cap coada intamplarile si a fost total de acord ca Mariei ii va fii cel mai bine in custodia mea.

"-Liniste in sala" a spus judecatorul lovind cu ciocoanul de doua ori pe suportul de pe birou.

"-Deschidem cazul Mariei Collin, alaturi de mama si tatal ei, custodia fiind anuntata la sfarsit" anunta judecatorul incepand sa ne citeasca un paragraf in care este specificat ca noi trebuie sa fiim sinceri si altele.

"-Il chem in fata pe domnul Zayn Malik" a spus judecatorul mijind ochii la foaie.

Zayn a mers pe scaunul de langa judecator, fata lui bronzata si hainele lui scumpe facandu-ma sa chicotesc usor.

"-Juri sa spui adevarul si numai adevarul?" a intrebat judecatorul uitandu-se la el cu ochii fixati.

"-Jur" a spus acesta bantand usor din piciorul stang, fapt care doar eu il observam, asta se intampla cand este stresat.

"-Considerati ca domnul Styles aici de fata, ar putea avea grija de fetita?" a intrebat acesta uitandu-se o singura secunda la mine, o secunda fatala.

"-Binenteles, de cand s-a intors din Paris si mama fetitei a abandonat-o pe ea, a primit cea mai buna ingrijire" a spus acesta facandu-mi cu ochiul, pe mine linistindu-ma iar pe Sean agitandu-l.

"-Ce vreti sa spuneti prin abandonare?" a intrebat acesta uitandu-se chioras la Zayn.

"-Abandonare, adica mama Mariei a lasat-o in fata camerei noastre de hotel, singura si fara sa-i pese ca poate patii ceva" a justificat Zayn mandru de sine.

"-Am auzit destul, in regula, il chem in fata pe domnul Styles" a spus judecatorul uitandu-se la mine, avocatul meu fiind sigur ca tot ce trebuie sa fac e sa lupt pentru fetita.

"-Juri sa spui adevarul si doar adevarul?" a intrebat acesta atunci cand mi-am facut loc pe micul scaun de langa pupitru.

"-Jur" am repetat cuvintele lui si am asteptat intrebarile.

"-Este adevarat ca nu ati fost in tara atunci cand Maria a fost abandonata in fata usii?" a spus acesta gesticuland in aer cu mana.

"-Da, eram in Paris si cand m-am intors am aflat de ea de la baieti, si citind biletul lasat de Dora" am rostit eu fara sa ma uit in ochii ei albastri si inlacrimati, probabil cu lacrimi false.

"-Doriti sa primiti custodia fetitei?" ma intreaba serios.

"-Desigur, am tot ce necesita un copil" am spus aruncand o mica privire spre Dora.

"-Atat am vrut sa aud, acum o chem in fata pe domnisoara Dora Collin" a spus judecatorul facand liniste in sala.

Dora a urcat cu lacrimile ei false scurse si cu machiajul sters pe fata, unde a rostit cu o voce tremuranda ca jura sa spuna adevarul.

5 Men and a childUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum