Capitol 8
*din perspectiva lui Harry*
Dupa ce Lidia a parasit casa noastra baietii au inceput un chestionar de intrebari, incercand sa afle de unde o cunosc si cum de am adus-o acasa. Chiar imi place Lidia, e draguta si simt ca in curand ceva mai mare poate sa fie intre noi. Sau poate mi-e foame, copiii ma epuizeaza.
"-Da Niall, e din tara mancarii" m-am rastit eu la blondul care punea intrebari stupide.
"-E tare draguta" a zis Liam privind visator spre mine si la felul in care ma jucam cu degetele in poala.
Dupa ce i-am aruncat o privire crancena am luat-o pe Maria pentru a o duce in camera sa doarma, nici mie nu mi-ar strica un somn bun. Inca nu m-am obijnuit cu patutul in camera mea dar arata foarte bine. Am dus-o pana in camera mea in brate si ea ca de obicei se uita cu ochi mari la toate obiectele parca fiind dornica sa le bage pe toate in gura. Creata a vazut ca intentia mea era sa o bag in patutul ei si a inceput sa se zmiorcaie. Urasc sa o vad plangand. Trebuia sa remediez asta, imi vreau copilul in siguranta si fara probleme. Uite unde ai ajuns Styles, sa ai grija 100% de bunastarea unui copil.
"-Trebuie sa dormi in patutul tau" am zis eu spre ea, de parca m-ar intelge.
Maria avea o expresie atat de trista ca nu m-a lasat sufletul sa o las sa doarma singura. I-am dat un body pufos si am luat-o cu mine in pat. Comic ca in ultimele saptamani ea e singura fata ce a dormit cu mine in pat. Poate Lidia va devenii a doua. Nu, gandesc prea murdar. Maria nu merita sa ia parte la scenele mele porcoase. Am luat doua perne si le-am intins langa mine, pe Maria punand-o pe cele doua perne, spre perete.
Ochii ei mari si verzui imi analizau toata fata si nu puteam sa nu ma indragostesc de ei. Intr-un final am reusit sa o adorm si puteam sa ma pun si eu la somn. Odata ce m-am intins pe pat si mi-am dus mainile dupa cap Maria a ripostat. Cu cata forta a avut ea s-a chinuit sa se bage in seama si sa imi atraga atentia. Nu reuseam sa inteleg ce vroia, dar ochii ei parca imi spuneau. Vroia sa o tin in brate. Simteam asta. E asa de dulce. I-am pus micul corp langa mine si am strans-o usor la piept, simtindu-i capul fin cum sta pe umarul meu. Niciodata nu am avut o legatura asa de puternica cu cineva, dar e sange din sangele meu. Maria Darcy Styles, fiica mea.
***
"-Harry, trezirea!" aud din dreptul meu o voce groasa care ma trage usor de mana.
Mi-am deschis ochii cu greu, inchizandu-i la loc. Am observat prezenta cuiva langa mine, si imi venea sa-i dau cu bocancul cu care inca eram incatat in bijuterii, dar acum trebuie sa fiu un tata respectabil si sa-mi invat fetita doar de bine. Zayn era langa patul meu in picioare si cu Maria in brate, incercand sa ma trezeasca.
"-Mergem in parc!" ma anunta Zayn fericit.
Cu greu am reusit sa ma ridic din pat, Maria era imbracata, parea ca a mancat pentru ca nu plangea sau urla, si langa Zayn se afla o geanta unde presupun ca stau scutece si mancare pe care Niall a crezut-o necesara Mariei, - necesara daca decedeaza si trebuie sa gasim mancare pentru pomana-.
Mi-am luat pe mine niste haine in care n-am dormit in timp ce baietii alaturi de Lara si Maria erau gata sa plecam. Iar Louis ne va duce acolo cu masina. Cu greu ne-am putut trezii cu adevarat, doar cu ajutorul muzicii lui Niall, de dimineata. Am parcat masina undeva printr-o parcare de cafenea si am pornit spre parc. Eu o tineam in brate pe Maria, Liam o tinea de mana pe Lara si restul baietilor se uitau prin parc zambind spre orice bebelus apare in cale si spre orice topogan sau leagan colorat, de parca ar fi niste copii handicapati care n-au vazut asa ceva. Maria deja a pus ochii pe un leagan colorat intinzandu-si mainile mici spre el. Am pus-o pe acel scaunel si am inceput sa o imping usor pe leagan.
CITEȘTI
5 Men and a child
Teen FictionOdată ce trupa One Direction ajunge in Irlanda, o mare surprinză le face turneul mai interesant. Harry Styles si băietii se confruntă cu problema vieţii, un copil. Baietii reusesc să crească fata până intr-o zi când orgoliul bate iubirea si fata fug...