Lidia si Maria

83 6 3
                                    

Capitol 9

Nu imi venea sa cred ca Harry chiar m-a sarutat, si in cel mai potrivit mod, nu brutal sau frenetic, incet si tandru. Nu pot spune ca nu am apreciat sarutul. Nu am mai fost sarutata in acest mod de foarte mult timp, iar acest lucru e binevenit. Acesta s-a indepartat de mine incet intreptandu-se spre masina cu un zabet strengar si plin de viata, urcand in masina, ca pe mine sa ma lase intr-o ceata naucitoare. Am clipit de cateva ori auzind motorul masinii lui Harry cum tureaza si face masina lui sa se indeparteze de pe alee. Mi-am luat curaj inchizand usa incet, lipindu-ma cu spatele de ea si rasufland greoi.

Din camera surorii mele se auzea muzica ritmata si putin cam tare pentru ora tarzie in care ne aflam si cateva voci mici care cantau completau zarva. Pentru un moment am si uitat de petrecrea in pijamale, dar aveam nevoie sa imi distrag gandurile de la buzele alea rozalii si mentolate care le atingeau pe ale mele si... Nu. Mai bine le-as face o vizita petrecaretelor.

"-Hei fetelor" am spus urcand la ele cu capul inainte spre nebunia din incapere, vazand ce dezordine tipica unor fete de 12 ani au facut.

"-Lidia!! Ce faci? ai mai stat cu Harry?" m-a asaltat ea oprind muzica si mijind ochii spre mine de parca uitandu-se la mine ca o broasca ar ajuta-o sa auda mai bine.
Le-am povestit fara lux de amanunte ce s-a intamplat intre mine si Harry in acea zii si parea scos din realitate. Ma bucura faptul ca aveam cui sa-i impartasesc ceea ce simt, dar eu tot sunt intr-o confuzie totala si putin euforica.

Harry pare genul de baiat care este cu o fata, dar dupa o lasa balta, precum mama Mariei.
Acea femeie nu merita nimic bun, pentru ce a facut fetitei sale dar si lui Harry. Nu stiu cine e mama Mariei, dar gandul ca Harry a atins in acel fel o fata ma starneste si imi transforma picioarele in gelatina gata sa se scurga pe podeaua plina de sclipici si reviste decupate cu Justin Bieber.
Maria, de altfel este un inger perfect nascut pe lumea asta sa-i faca viata lui Harry un rai, deoarece ea este precum un inger. Sunt totusi ca doua picaturi de apa. Parul cret, ochii verzi de smarald si euforici, mainile fine si gata sa insface orice prinde, corpul ager si miscarile precaute. Aceste ganduri mi-au unit imaginea celor doi in mintea mea, iar eu ma simt inca implus in acea ecuatie frumoasa si creata. Harry si fiica lui, Maria.

Am privit inca odata camera surorii mele renuntand la ideea de a le ruga sa dea muzica mai incet. Deoarece aveau tot dreptul sa petreaca pe masura. Am iesit din camera privindu-ma inca odata in reflectia oglizii de pe coridor, bine ascunsa de sora mea cu multe geci rozalii si postere cu One Direction.

Gandurile mele s-au adancit acum in ceea ce priveste trupa. Eu, o fata simpla si cam timida, deloc atractiva am ajuns in bratele unui cantaret faimos international caruia i-am simtit gustul buzelor. Am trasat o linie subtire cu buricul degetelor deasupra buzelor mele rosii acum, simtind inca mentolul.

Am zambit prosteste scuturandu-mi atat capul cat si gandurile imature pe care le aveam. Ma vedeam pe un pod plin de lumanari de mana cu Harry gata sa-i sarut iar buzele si sa mi petrec o eternitate de mana cu el.

Mi-am renegat dorintele inecandu-le cu putin suc acidulat si intepator care a ramas intr-un pahar al fetitelor de sus. Mi-am scos din frigider sticla cu suc turnand inca un pahar.

...

Odata ajunsa in baie, mi-am dat jos hainele purtate de azi de la Harry si am ridicat hainele mele simtind un miros de transpiratie venind de la ele, simtindu-mi obrajii mov de rusine. Tot timpul am mirosit a transpiratie cat timp cam fost cu Harry? Trebuie sa iti bati joc de mine!

Am aruncat hainele dezgustata alaturi de lenjeria mea in cosul cu rufe murdare care parea prea plin. Intr-o fractiune de secunda am ajuns in toata "splendoarea mea" in cabina de dus. Daca aveam sa ma gandesc mai bine, nimic spectaculos nu se afla in afara sau inauntrul meu.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 16, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

5 Men and a childUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum