3/20

2.3K 151 9
                                    

"Kadın olduğunuz zamanlar, bir erkeğin sizi sevmesi için ne yaparsınız?"

Madam Benjamin düşünceli. Her zaman düşünceli.

"Bir erkek sevmiyorsa sevmiyordur tatlı Alaska. Bunu anladığım anda çabalamayı keserim."

"Ama ben çabalamayı kesmek istemiyorum."

Madam Benjamin sarı peruğunun omzundan düşen tutamını parmaklarının arasına alıyor.

"Her insan keşfedilmesi gereken bir kıta. Tanıdığım erkekleri keşfettim ve beni sevdiler. Sen onu keşfettin mi?"

"Buna izin vermiyor."

Madam Benjamin cevapsız kalıyor. Onun da bilgilerinin sınırı var. Sanırım kimse bana yardım edemez.

Dışarı çıkıyorum. Yürüyorum. Ve biraz daha yürüyorum. Çocuklar ile genel olarak takıldığımız William' ın barına girdiğimde onları görüyorum.

Neşeli bir sohbet. Çocuklar her zaman neşeli. Niall, Liam' ın zorlamaları ile şimdiden sarhoş olmuş. Liam Niall' a daha fazla içirmeye çalışıyor. Louis ve Harry gülüşerek aralarındaki bir kızla sohbet ediyor. Ve Zayn de bir kızla birlikte. Onu öpmekle meşgul.

Yanlarına gidip Niall' ın yanındaki boş yere oturuyorum. Gözler bana dönüyor. Kısaca selamlaşıyoruz. Nefes almak için geri çekilen Zayn o sırada benim geldiğimi fark ettiğinde elbette umursamıyor. Hatta öptüğü kızın bileğini kavrayarak birlikte ayağa kalktıklarında onu arkadaki odalardan birine götürürken izliyorum.

Gülüyorum. Sadece gülüyorum.

alaska, madame benjamin and zayn • malikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin