hoofdstuk 1

136 4 0
                                    

Tineke pov

Ik word wakker gemaakt door het irritante geluid van mijn wekker. Ik draai me om en klop de wekker af.  6u20 zeg ik tegen mezelf. Ik sta op, neem mijn uniform en ga naar de badkamer waar ik een zalig badje neem. Na een half uurtje in de badkamer te staan loop ik fluitend de trap af. Ik smeer een boterham met confituur en eet hem op terwijl ik even mijn Facebook check. Opeens gaat mijn gsm. Ik loop ernaar toe in de hoop dat het koen is.

Koen pov

Ik bel naar Tineke. De telefoon gaat een paar keer over en dan hoor ik: Hallo, met Tineke. Hey schatje,, zeg ik en begin spontaan te glimlachen. Ik vertel mijn Tinnie hoe leuk het is in de Ardennen en dat ik haar ontzettend veel mis. Na drie kwartier leg ik dan toch af. Ik kan niet wachten tot morgen, dan kan ik mijn Tinnie en het kleine wezentje in haar buik terug knuffelen.

Brigitte pov

Ik ben als eerste op kantoor. Dat valt ook niet vaak voor zeg ik tegen mezelf. Ik ga naar de vergaderzaal waar ik mijn peer begin te schillen en hem opeet. Net als ik klaar ben komt Tineke helemaal glimlachend binnen. Hey Brigitte, zegt ze en geeft me een kus en een knuffel. En, blij dat Koen morgen naar huis komt? Vraag ik. Amai nog niet, het is toch maar koud ze zo alleen in bed antwoord ze. Na een halfuur is iedereen hier en begint de chef aan de takenverdeling. Omdat Koen en Eric weg zijn mogen Tineke en ik een team vormen. Tineke en ik zijn al 5 jaar supergoeie vriendinnen. We moeten dan wel papierwerk doen maar toch beginnen we met een grote lach te werken. - 16u30, eindelijk de dag zit erop.  Ik ga iedereen salut zeggen en ga dan naar huis. Ik heb grote honger maar heb niets om te eten. Dat wordt weer een diepvriespizza zeg ik tegen mezelf terwijl ik kies tussen mijn grote aanbod. Ik steek de pizza in de oven en eet hem op terwijl ik nog een paar achterstallige afleveringen van familie kijk. - Het is al laat dus ik besluit mijn bedje op te zoeken. Eenmaal ik neer lig van ik als een blok in slaap. Slaapwel.

Dit is al het eerste hoofdstukje. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Laat zeker achter in de reacties wat je ervan vindt. xxx

you and meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu