Tineke pov
Vandaag ben ik 20 weken zwanger en komen we het geslacht van ons klein monstertje te weten. Ik maak koen wakker en geef hem een lange kus. Ben je er klaar voor, vraag ik. Helemaal, antwoord koen. 14u30. Binnen een halfuur worden we bij de genecologe verwacht. We gaan naar de auto en na 10 minutjes zijn we er. We zitten in de wachtzaal met veel zenuwen. De deur gaat open en de genecologe roept ons naar binnen.
Koen pov
Tineke gaat op de tafel liggen en we kijken samen naar ons kindje en luisteren naar de hartslag. Plots zegt de dokter ik weet wat het Is!, EN vragen Tineke en ik in koor. Het wordt een jongen, zegt ze. Tineke en ik liggen wenend van geluk in elkaars armen. 'S avonds gaan we gezellig iets eten om te vieren dat we een jongentje krijgen. Na het eten gaan we naar huis en bespreken we wie de meter en peter wordt en wat de naam van ons kindje zal zijn.
Floor pov
8 aprilVandaag ga ik eindelijk nog eens uit met mijn 2 beste vriendinnen. Tineke, Femke en ik gaan vaak uit maar nu is het toch wel al lang gelden. Ik neem een mooi kleedje uit mijn kast en doe mijn make-up nog wat beter. Het was 19 uur en de bel ging. Femke en Tineke kwamen binnen en we aten iets. We zitten wat te praten tot ik opeens weer besef dat Tineke vandaag naar de genecologe moest. Ik vraag er dan ook direct naar. Tineke laat ons foto's zien en niet veel later vertrokken we. 4 u 30. We zijn net thuis van deze onvergetelijke nacht. Tineke en Femke kruipen al in de zetel terwijl ik mijn schoenen boven ga zetten. Ik kom terug en vraag iets aan Femke maar krijg geen antwoord. Ik ga kijken en zie dat ze alle bij slapen. Ik bel naar koen zodat hij zich niet ongerust hoeft te maken en kruip niet veel later ook mijn bedje in. Ik word wakker en zie dat het 13 u 30 is. Ik ga naar beneden waar ik een briefje van Tineke en Femke vindt. 'Hey, hopelijk heb je goed geslapen. Geniet maar van je ontbijtje. Xx T en F'
JE LEEST
you and me
FanfictionDit verhaal gaat over koen en Tineke. koen en Tineke zijn al 2 jaar samen en ondertussen al getrouwd. als je wilt weten wat er gebeurd, lees dan maar. Xxx Lise