hoofdstuk 4

127 4 5
                                    

Tineke pov
  28 juli

Ik werd wakker van een nat gevoel. Ik doe het licht aan en zie dat het bed nat is. Ik denk niet na en ga naar toilet. Ik kruip terug in bed en leg mijn handen op mijn dikke buik en besef dat mijn water gebroken was. Ik maak Koen wakker, we nemen mijn koffer en we vertrekken richting ziekenhuis. 5 uur later. Hier lig ik dan met kleine LENN in mijn armen. Na een bevalling van bijna 5 uur ben ik blij dat onze zoontje er eindelijk is. We schrijven iedereen een sms met de tekst: "hallo, mag ik even storen? Ik ben zonet geboren. Lijn naam is LENN baetens en met mijn 2,80 kg sta ik klaar om de wereld te verkennen en groot te worden. Want dat is wel nodig, met mijn 42 cm ben ik maar een beetje groter dan papa zijn handje. Wil je mij bezoeken? We verwachten jullie vanaf 16 uur. Maar mijn familie en mijn meter en peter mogen al vanaf 14 uur komen. Tot straks op kamer 295."

Koen pov

Ik kan het nog altijd niet geloven. Onze Lenn is geboren. Het is nu 13u55 en we verwachten dat onze ouders en Floor en Robin, de meter en peter hier wel al zullen staan straks.  Ik zet nog de doopsuikertjes en de geboortekaartjes klaar en dan gaat de deur open. De ozo blije Floor komt de kamer binnen gelopen en knuffelt ons alle bij bijna plat. Dan neemt ze Lenn in haar armen. Ze begint een paar traantjes te laten en ik neem een foto en stuur hem door. Ze stelt hem direct in als achtergrond. Niet veel later komen onze ouders, broers en zussen ook binnen. Al snel is het 16u30 en zit het volledige korps hier ook. Het werdt heel plezant maar voor Tineke en Lenn vooral vermoeiend. Rond 20u is iedereen weg en slaapt Tineke. Ik geef Lenn zijn laatste flesje voor vandaag en niet veel later vallen ook mijn ogen dicht.
  
Voila lieverdjes weer een nieuw hoofdstukje... sorry dat het zo lang geduurd heeft... ben weer volop bezig💓

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 13, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

you and meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu