Tineke pov
Langzaam wordt ik wakker. Ik draai me om en zie dat het 11u30 is. Meteen ben ik klaarwakker. Ik ga me douchen met de gedachte dag koen binnen 2u thuis is. Ondertussen ben ik volledig klaar en heb ik al ontbeten. Ik spring in de auto op weg naar de delhaize en de fun. In de delhaize neem ik alle ingrediënten mee voor Koen zijn lievelingseten: scampi's in currysaus. In de fun haal ik een welkom thuis slinger en nog een klein cadeautje. Het is 13u wanneer ik thuis kom. Eerst begin ik met et huis te versieren en daarna begin ik aan het eten. Het eten is zo goed als klaar. Ik ga in de zetel zitten en begin mijn boek te lezen na een tijdje gaat de bel. Ik loop naar de voordeur en laat koen binnen.
Koen pov
Eindelijk ben ik terug! Ik heb Tineke zo hard gemist. Ik bel aan en binnen de 5 seconden wordt de deur voor mij geopend. Tineke laat me binnen maar dan kan ik het toch niet laten en ik neem haar vast en begin ze te kussen. Na een hoop heel intense kussen gaan we naar de living waar me direct een heerlijke geur tegemoetkomt. Het is de geur van scampi's en currysaus. Mijn lievelingseten! We gaan meteen eten en terwijl vertel ik hoe het was in de Ardennen. Na het eten gaan we gezellig samen in de zetel zitten en kijken we een film. Geen één van beide heeft oog voor de film die staat te spelen. We beginnen wat klef te doen en we gaan naar de slaapkamer. Ik was zo aan het kijken naar mijne schat dat ik ben gestruikeld over de eerste traptreede. Maar lang Dees het geen pijn, want dokter Tineke kwam me de pijn laten vergeten. We gingen nog een fantastische nacht tegemoet.
Hoofdstuk 2 alweer. Het boek is nog lang ni gedaan want ik heb nog veel inspiratie. Xxx
JE LEEST
you and me
FanfictionDit verhaal gaat over koen en Tineke. koen en Tineke zijn al 2 jaar samen en ondertussen al getrouwd. als je wilt weten wat er gebeurd, lees dan maar. Xxx Lise