8

0 0 0
                                    

Pov Liz,

''MAMA WTF IS DIT'' schreeuw ik half huilend. Ze laat de man los en kijkt me geschrokken aan. ''Liefje dit is niet wet lijkt'' zegt ze en ze staat op. Ze loopt naar me toe en wilt me een knuffel geven. ''Nee mam ga weg'' zeg ik. Ik ren naar boven toe en pak daar mijn tas. ''Babe gaat het'' vraagt Delano. ''Nee natuurlijk niet'' zeg ik en begin harder te huilen. Ik pak mijn tas veder in en loop dan weer naar beneden waar mijn moeder op de bank zit te wachten. Waarschijnlijk op mij maar ik heb er geen zin in. Nu niet, nooit niet. Ik loop langs haar naar de voordeur en loop er uit. Delano loopt achter me aan. ''Kom dan gaan we naar mijn huis. Daar kan je wel een tijdje blijven'' zegt hij. ''Dankje'' zeg ik en geef hem een knuffel. Ik stap bij hem achterop zijn fiets en we fietsen naar zijn huis.

''Het komt goed mooie meid'' zegt Delano. Ik zit huilend in zijn armen op zijn bed. Ik kijk hem recht in zijn mooie, groene ogen aan. Langzaam komen onze hoofden bij elkaar. Voordat ik het weet voel ik zijn lippen op de mijne. Omg wat zijn, zijn lippen zacht. Langzaam laat ik los en kijk hem aan. ''Uhm Liz ik wil je al een tijdje iets vragen'' zegt Delano. '' Je kan me alles vragen'' zeg ik. ''Lieve, lieve Liz. Wil je mijn vriendin zijn'' vraagt hij. ''Ja ja ja en nog eens ja natuurlijk wil ik je vriendin zijn'' zeg ik en ik geef hem een knuffel. Met een klein kusje er achter aan.

''Delano ik heb genoeg films gezien voor vandaag'' zeg ik. ''Je hebt pas een halve film gezien babe'' zegt hij. ''I know maar ik heb al geen zin meer'' zeg ik. ''Waar heb je wel zin in dan'' vraagt hij. ''In jou'' zeg ik. Hij buigt voorover en geeft mijn voorhoofd een kus. ''Schat mijn lippen zitten hier niet op mijn voor hoofd'' zeg ik en wijs naar mijn lippen. Hij lacht even en geeft dan een kus op mijn lippen. ''Ik houd van je'' zegt hij. ''Ik ook van jou'' zeg ik.

*Volgende dag*

''Good morning babe'' hoor ik. Ik doe langzaam mijn ogen open en kijk in de ogen van Delano. ''Morning'' zeg ik. ''Wat gaan we vandaag doen'' vraagt hij. ''Nou ik was eigenlijk van plan om naar Anna te gaan'' zeg ik. ''Kom je daarna terug'' vraagt hij met een pruillipje. ''Voor jou altijd'' zeg ik. Ik trek mijn kleding aan en pak mijn tas. Op naar Anna.

Als ik aankom bij Anna loop ik naar de deur en bel aan. ''Hey Liz wat leuk dat je er bent'' zegt de moeder van Anna. ''Hey ik kom voor Anna'' zeg ik. ''Uhm Anna is gister avond weg gegaan en is niet meer terug gekomen''.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 03, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Liefde&HaatWhere stories live. Discover now