efter allas lektioner går alla till lunchen. wiola möter upp bree och jungkook och går med dom till matsalen. när vi satt oss kommer några killar från min klass fram. Rasmus, Jonathan och Johannes tror jag dom hette iallfall dom sätter sig mitt emot oss och börjar prata om allt möjligt.
- hallå killar ni sitter vid fel bord! skrek några tjejer lite länge bort.
- uuugh käften vi sitter vart vi vill skrek en av dom tillbaka jag tror de var Johannes han såg ändå helt okej ut och han var självsäker och kunnde stå upp för dig själv de gillar jag!
vid matbordet satt vi och pratade och lärde känna killarna och bara hade d nice men sen kom Namjoon in rusande som ett åskmoln.
-SKULLE VI INTE ÄTA TILLSAMMANS????
- du kan gärna sätta dig här nammi de är heeelt okej.
- YOONGI OCH HOSEOK DÅ??? DOM FÅR INTE PLATS
- ääh sätt dig dom kan sitta med tjejerna där borta
namjoon satte sig brevid wiola la handen om henne och pussade henne på kinden. efter de följde han wiola vaksamt till sitt skåp och gav värsta blickarna till dom killarna wiola pratade med innan. och bree följde wiola med jungkook i hälarna in till lektionen.
- sitt här Wiola! skrek Johannes och gav henne en blinkning.
fine tänkte jag och satte mig brevid honom med ett leende på läpparna. efter lektionen var de 4 lektioner kvar och jag kännde mest fuck this och skulle dra hem men så kom Johannes.
- vart ska du da?
- hem vadådå pallar inte med denna skiten uugh.
- meeeh häng med hem till mig då sa han med ett fint flin.
- mmmh okejdå vrf inte.
så gick vi hem till Johannes och vad vi gör hos han får ni se i nästa del men först vad gör yoongi,hoseok,namjoon, jimin, jungkook och bree?
bree och jungkook gick till sin lektion och hade engelska prov.
Hoseok och yoongi gick in på den stora skol toan o hade sex för andra gången idag.
Och
Tillslut jimin han skulle gå till sin lektion då han möts av två killar som tar tag i honom och för honom till en toa där dom trycker ner hans nylle i toan och sedan slänger in honom u duscharna med kläder på.
- HAHAHAHHAHA sa killarna och tog kort på honom sedan skickade dom ut bilden över hela internet och gick.
- Vrf händer detta alltid mig... sa jimin deprimerat och gick men i sina plaskiga kläder.I nästa del kan de bli en del drama:)
YOU ARE READING
BTS and the sexhouse
RandomBree,Wiola,ina och Emmy tar med sina pojkvänner i BTS och resten av bandet till ett hotell i Hollywood för att ha lite mysigt om ni fattar vad jag menar hint hint😏😏💦💦