namjoon vaknar upp med gipsat ben och wiola pussar honom på kinden och hjälper honom upp så ger dom sig av mot hotellet. Namjoon gick in på hotellrummet och yoongi och jungkook sprang fram och skulle krama honom men han puta undan dom och satte sig o skrev hur han skulle döda den där jävla snorungen och få honom ur vägen från wiola för hon var hans bara hans!!! wiola blev orolig och frågade hur han mådde han svarade bara med ett mmm och skjutsade ut henne..
jag satte mig på soffan depprimerat och undrade vad jag gjort för fel.. yoongi och hoseok packade allt och bree och jungkook gick in på toan och duschade tillsammans sensuellt.
namjoon kom rusande ut från rummet utan att kolla på någon och gick mot äckel jimins rum och sparka upp dörren och skrek på sebbe
- DU DIN JÄVLA GLASÖGONORM KOM HIT OCH FÖRSÖK KNIVA MIG EN GÅNG TILL DU SKA INTE TRO ATT DU KAN KOMMA HÄR OCH TA WIOLA DU HADE DIN CHANS MEN DU SUMPA DEN KOM HIT han tog fram bree s pistol och skör honom i ögat och band fast honom på taket av hotellet tog Jimin fort som fan och hans saker sedan drog han med alla andra och satte alla i limon till nybro! han satte sig brevid Wiola som kollade bort ledset.
- vad är de älskling?
- du iggade mig och jag känner mig inte uppskattad
- men bby säg inte så jag älskar dig och skulle dö för dig sa namjoon och kysste wiola så hon blev gkad
- vi slipper sebbe nu iallfall sa namjjon listisgt
- vad menar du med de?? skrek wiola
- han har ensamtid på hotellet bara haha
- namjoon behöver jag oroa mig?
- nej då älskling nu ska vi bara ha de bra i nybro tänk inte på den idioten.
alla åkte till nybro och sov i limon påväg till wiolas hus så lets se what wiola och bee har för hämnd för sig i nybro i nästa del!!
KAMU SEDANG MEMBACA
BTS and the sexhouse
AcakBree,Wiola,ina och Emmy tar med sina pojkvänner i BTS och resten av bandet till ett hotell i Hollywood för att ha lite mysigt om ni fattar vad jag menar hint hint😏😏💦💦