jimin hade bestämt dig för att börja ett nytt liv med tanke på att han har ett barn så han packar sina väskor och går mot lobbyn för att checka ut. men innan han gjorde de gick han förbi wiolas och brees rum för att skicka in en lapp och säga att han drar för att börja om på ett nytt liv. jimin bokade en taxi mot flygplatsen för honom och jimkook.jungkook vaknade klockan 10 för att kolla på farmen vip när han ser ett brev innanför dörren som han öppnar där de står.
" hej mina såkallade vänner jag har bestämt mig för att börja om på ett nytt liv nu när jag har jimkook så vill jag inte att han ska växa upp med att ni ska behandla mig som skit varje dag som ni gjort d senaste 2 åren nu så nu tänker jag börja om på nytt i sydkorea så jimkook får en bra uppväxt och jag hoppas att ni ska kunna acseptera mig och kunna komma och hälsa på någon dag från eran Jimin"
jungkook snyftade och fällde några tårar han kännde skuld han hade varir så taskig mot jimin i så många år när han varit så snäll mot mig jag måste hämta tillbaka honom innan det är försent!! jungkook sprang ner till limon och körde så fort att han blev stoppad av polisen.
- det gick inte lite för fort på 50 vägen tycker du inte sa polisen lätt iriterat.
- DIN JÄVLA FITTA HÅLL KÄFTEN JAG HAR BRÅTTOM JAG SKA HJÄLPA EN KOMPIS!! skrek jungkook pch körde iväg så fort att det luktade bränt gummi fram till flygplatsen där han hoppade av och sprang mot gaten.
jungkook sprang mot gaten och skulle precis springa in i flygplanet då bliljettkvinnan stannar honom och säger.
- din biljett innan du går på tack
- JÄVLA HORJÄVEL JAG SKA BARA HÄMTTA EN KOMPIS HAN SKA INTE ÅKA FLYTTA PÅ DIG!!
- ursäkta jag vill bli tilltalad med respekt tack
- DU FÅR MIN RESPEKT OM DU SLÄPPER IN MIG JÄVLA KÄRINGFITTA!!
- du får ta nästa flyg till sydkorea för sålänge du inte har en biljett kommer du inte ombord tack o hej.
jungkook tog en kruka och slängde i huvet på bliljettfittan så hon svimma. han sprang in coh skrek - JIMIN JIMIN DET ÄR JAG JUNGKOOK KOM DET ÄR VIKTIGT!! skrek jungkook stressat.
jimin som hörde jungkooks röst vände sig om och frågade vad han gör här förvirrat.
- Jimin kom det är brottom vi måste här ifrån nu jag förklarar på vägen!
- jungkook sluta jag har redan betalat och planet går när som helst åk hem igen jag tänker åka med jimkook nu.
- snälla jimin bara kom sa jungkook och drog honom från planet med väskorna i famnen.
dom gick ut från flygplanet och förbi biljettkvinnan som låg avsvimmad på govet dom sprang mot utgången där dom ser 2 säkerhets vakter komma springandes mot gaten.
- fuck sa jungkook och sprang åt andra utgången.
- asså vad har du gjort jungkook??
- sshhhh bara skynda sa jungkook och sprang mot andra utgången där det stod 3 polisbilar runt deras limo.
- uuugh fuck kom med mig och va TYST!!
jungkook smög in jimin och hans väskor in i limon och satte sig själv tyst iframsättet och körde i fullfart över 3 av poliserna påväg mot hotellet.
- jag ska förklara allt när vi kommer fram till hotellet igen jag lovar!! och vad som händer i nästa del de får ni se då:)
YOU ARE READING
BTS and the sexhouse
RandomBree,Wiola,ina och Emmy tar med sina pojkvänner i BTS och resten av bandet till ett hotell i Hollywood för att ha lite mysigt om ni fattar vad jag menar hint hint😏😏💦💦