Wiola vaknar upp i en vit casual säng brevid Johannes.
- hmmm hade vi sex? Sa Wiola i sitt huve. Hhhm skit samma de va antagligen Nice men nu ska jag smita hem innan någon märker att jag inte varit hemma.Wiola satte på sig kläderna snabbt och såg en 500 lapp på nattduksbordet och tog den snabbt och gick sedan hem till hotellet då hon möts av en Jimin.
- Eeeh Jimin du säger inget till nammi va?
- säger vad? Du har väll ba varit i skolan?
- eeeh ja klart jag har nu jag jag till mitt rum hejdå sa Wiola snabbt och smällde igen dörren och skyndade sig till sitt hotellrum.
Wiola la sig på soffan sedan möts hon av en orolig Namjoon som smäller upp dörren och ger henne en blick!-VART HAR DU VARIT?! SKOLAN VA SLUT FÖR EN HALVTIMME SEN O JAG VÖNTADE PÅ DIG UTANFÖR DITT KLASSRUM MEN DU VART INTE DÄR VART HAR DU VARUT?! Skrek han
- Uuugh Nammi jag Kännde mig sjuk o gick hem inget märkvärdigt sa ja diskret.
- o Vrf va inte Johannes på lektionen då?! Sa namjoon med en arg blick
- Vadå han gick väl ocå hem jag bryr mig inte?
- LJUG INTR FÖR MIG HORA!!
-NAMJOON VAD KALLA DU MIG?!
- HORA SKA JAG BOKSTAVERA H.O.R.A HORA NÅGON SOM LIGGER RUNT MED ALLT SOM DIM SER!
- FUCK YOU sa Wiola och putta undan den ilskna Namjoon och sprang till bree och berättade allt som hänt.
- Men du måste ju få ligga vadfan han kanske är din men ni får fortfrande ligga vadfan de får ju jag o KOOCKI inte för jag vill d då men ändå.
- tydligen inte sa jag och kramade bree och sprang tillbaka till Johannes hus ich la mig utan kläder som om inget hänt.
Namjoon slog i väggen så d blev ett hål. Genom hålet tittar jimin in.
- eeeh namjoon renoverar du?
-KÄFTEN LAGA HÅLET PUCKO sa namjoon och satte sig i fönstret frustrerad för att vönta på Wiola.I nästa del fortsätter d :)
DU LIEST GERADE
BTS and the sexhouse
SonstigesBree,Wiola,ina och Emmy tar med sina pojkvänner i BTS och resten av bandet till ett hotell i Hollywood för att ha lite mysigt om ni fattar vad jag menar hint hint😏😏💦💦