Johnatan se vrhnul na Nancyny rty. Nancy se nebránila. Oba se bez odlepení od sebe zvedli z gauče.
Johnatan Nancy přitiskl ke zdi a zuřivě ji líbal. Postupně se dostali do Johnatana pokoje.
Oba se svalili na postel.
Už bylo skoro osm hodin ráno a El se vzbudila. Šla zbudit Mika který spal kousek od její madrace.
"Miku,, řekla. "Co je El?,, řekl Mike ospale. "Je ráno,,řekla El. "Je víkend nejde se do školy,, odpověděl Mike.
Nancy se pomalu začala probouzet a začala si v hlavě promítat co se včera stalo. Usmála se a otočila se Johnatan tam ale nebyl.
"Johnatane?,, zavolala Nancy. "Snídaně se nese,, řekl johnatan.
"Jé to jsi nemusel,, řekla Nancy a pustila se do snídaně.
Mike s Eleven a Willem už také snídali. Mike vstal od stolu a šel do svého pokoje. El vyšla za ním.
Když vešla do Mika pokoje Mike někomu volal svou vysílačkou. "Miku?,, řekla El.
"Ahoj Dustine, sejdeme se dnes v našem bungru,, řekl Mike. "Ano El?,, řekl když dotelefonoval."Můžu jít s vámi?,, řekla El. "Ne El je to klíči porada,, řekl. "Miku kamarádi si nelžou,, řekla El." Ne nejdeš je mi to líto,, řekl Mike
Dustin a Lucas už byli skoro v bungru. Will a Mike se taky k němu blížili.
"Tak co Miku jak si to vysvětlil sví El?,, řekl Dustin trochu ironicky. ",Řekl jsem jí že je to kluččí porada, byla trochu smutná.
Nancy se vracela domů a El už byla u Jima. Joyce už také byla doma a ukazovala Johnatanovi co si koupila.
Už byl čas na oběd. El měla lívance s marmeládou a pudinkem a posipané lentilkami. Mike už byl také doma.
Jim musel odjet jelikož mu ohlásili že našli v lese mrtvé dítě a myslí si že spadlo a poranilo se jelikož bylo celé od krve.
Joyce se snažila nemyslet na Boba který jí moc chyběl. Litovala toho že ho poslali tenkrát v té laboratoři dolů k tomu počítači.
Byla neděle a Mike Eleven ukazoval staré fotky. El se jen usmívala.
Tak dnes docela dlouhé co? :)
Moc mě to baví a asi s psaním jen tak neskončí mi ;)
Dnes 357 slov!