Návštěva

1.1K 42 4
                                    

Mike dovedl El do svého pokoje. "Nepůjdeme dolů?,, Zeptal se Mike. "Jo jo jasně,, řekla El sešli dolů když v tom někdo zazvonil. "Mami jdi otevřít,, zařval Mike však jeho máma nahoře vysávala.

"Počkej tu El dojdu otevřít,, El přikývla a šla si sednout na malí gauč na kterém před několika týdny dokonce měsíci ležela a hrála si s vysílačkou.

Mike otevřel dveře. "Ahoj Miku můžu tu dnes spát?,, "Jo jasně proč ne?,, řekl Mike.

"Tak pojď Wille,, řekl Mike. Už byli skoro v suterénu. "Wille to je Eleven nejspíš ji neznáš protože když přišla byl v tobě Demogorgon,,

"El zavřela tu bránu, má super schopnosti,, usmál se Mike.

"Ahoj,, řekl Will. El jen přikývla.
Pak odešla pro něco k jídlu.
"Wille proč jsi přišel k nám?,,

"Máma není doma a Johnatan s Nancy si přejí soukromí,,řekl Will. "Hele Miku proč je tu ona?,,řekl Will.

"Nemá domov dnes by spala u Jima,, řekl Mike." A ty s ní chodíš? "Vyděl jsem vás spolu tancovat,,řekl Will a trochu s tišil hlas. "No jako dá se říct že jo,,řekl Mike celkem rychle a pohodově.

El už scházela schody a Mike jí mezi tím připravil spaní dole. "Budeme spát tady je to tu lepší,, řekl nakonec Mike.

Už byla skoro jedna hodina ráno a mladí kamarádi pomalu usínali. "Dobrou Miku,,
řekla Eleven a trochu se usmála. "Dobrou El,, řekl Mike. Will už spal.

Bylo pozdě přesto Nancy s Johnatanem byli vzhůru. Leželi vedle sebe a koukali se na televizi. Johnatan Nancy jemně objal a poté jí políbil.....

Nechám vás napnout:D
tak za dnešek 2 kapitoly:)
Ale moc si nezvykejte :D
273 slov!

Mike a Eleven 💞 CzKde žijí příběhy. Začni objevovat