(zase pohled Eleven)
Když dojdeme ke světlu které vidíme zjistíme že tu stojí ty dodávky.
Okolo něčeho stojí dokola pár policajtů včetně Jima.
Chvíli je pozorujeme, ale potom se rozhodneme jít domů. Přeci jen je už pozdě a všichni jsme unavení.
Já budu dnes spát u Mika, protože Jim je ještě tady.
(O dva týdny později)
(Pohled Mika)
*Jim Hopper a místní policisté tvrdí že dítě které nalezli se zabilo tak že vylezlo na strom a spadlo hlavou na kámen. Pokud má někdo další zprávy ozvěte se Jimu Hopperovi.*
Vypnu to rádio ve kterém mluví žena velmi otravným hlasem.
Dnes mám rande s El. Jestli jsem nervózní? Ano a to dost.
Máme sraz u jejího neboli Jimova domu.
(Pohled Eleven)
Stojím před naším domem a čekám na Mika. Netrvá to dlouho a už vidím přicházet vysokého kluka a černými kudrnatými vlasy a světle modrou košilí.
(Pohled Mika)
Už se blížím k Jimova domu. Když mě Eleven nebo Jane fakt nevím jak jí mám říkat. No prostě když mě uvidí celá se rozzáří a malinko zčervená.
Na sobě má hodně světle růžové šaty krátké ke kolenům a vlasy má v culíku. Sluší jí to.
,,Ahoj" pozdraví mě a trochu se usměje. ,,Ahoj, tak kam půjdeme?" Zeptám se rovnou. ,,No třeba do cukrárny" řekne a já přikývnu.
Jdeme. El si dá jak jinak než waffle a já si dám to stejné.
,,Je to bašta" řeknu a ona s úsměvem přikývne.
(Pohled Eleven)
Když dojíme chodíme ještě chvíli po městě.
Už je asi 5 hodin a my jdeme k Mikovi domů.
Chvíli koukáme na televizi. Už se skoro stmívá a když je úplně tma tak mě jde Mike doprovodit domů.
Jdeme. Celou cestu mě Mike drží za ruku. Jdeme po polní cestě když v tom se Mike zničeho nic zastaví. Furt mě drží za ruku.
Přitáhne si mně k sobě a chytne mě za boky. Koukám se mu do jeho tmavích očí a utápím se v nich.
Projedu mu celou délku jeho vlasů. Jemně se usměje a přitáhne si mě ještě víc k sobě.
Chci ji políbit, ale je moc vysoký a já si musím stoupnout na špičky. Mike skloní hlavu abych to měla snáší.
Když dojdeme k mému domu Mike se rozloučí a já mu dám malou pusu na tvář.
Ahojky! Po dlouhé době kapitola! Není moc dlouhá, ale snad se nezlobíte.🙌🙌