~1~

21.7K 321 53
                                    

Bugün doğum günümdü. Yine hep gittiğim barda almıştım soluğu ama ilk defa barda dikkatimi çeken biri oldu. Uzun boylu,geniş omuzlu. Siyah saçları anlından dökülüyordu, oldukça çekici gözüküyordu ben onu keserken bir anda bakışları bana çevrildi. Bende ne kaybederim ki diye düşünüp yanına ilerlemeye başladın.

" Adım sıla."

- Bende eymen.

Eymenin ellerini tuttum ve dans pistine doğru sürüklemeye başladım. Birbirne karışan bedenler arasında dans etmeye başladık. Onun elinde alkollü olduğunu düşündüğün bir içecek vardı. Zaten biraz sarhoş olduğunu anlamıştım.

- Ben kendime içecek bir şeyler almaya gideceğim. Dedim

Beni başıyla onayladı. Ben çoktan bar masasına doğru ilerlemeye başlamıştım tam içeceğimi dikkecekken belimde hissetiğim
 ellerle irkildim ve hızla arkama döndüm. Evet arkandan bana dokunmaya çalışan eller eymenindi. Müziğin hızlı ritimine uyarak ellerimi eymenin kaslı bedeninde dolaştırmaya başladım o da beni belimden tutarak kendine yaklaştırmaya başlamıştı. Bu işin sonunun ne olduğunu biliyordum daha önce birkaç kez bu tarz şeyler okudum ama  yaşamadım. Aklıma arkamda bıraktığım içkim geldi ve içkiyi elime aldım. Içerken bilerek dudağımın yanından sızdırdım bunu gören eymen tabiiki bu fırsatı kaçırmayarak dudağımın kenarından sızan içkıyı diliyle yakaladı.  o anda gözlerimi kapadım ve dudaklarımın üzerdeki dudaklara odaklandım. Eymen beni bar masasıyla arasına alana kadar yürüdü bu sırada dudaklarınız hiç ayrılmadı. Ben belimde sert ve soğuk zemini hissedince ürpedim. Eymen beni daha sert öpmeye başlamaştı tabii bende sakin durmuyordum bir elim gömlek düğmelerini açarken diger elim siyah saçlarını diplerinden hafifçe çekiştiriyordum dilim ise eymenin ağızının her köşesini keşfetmeye başlamıştım. Eymen bir anda beni kendinden uzaklaştırarak ciddiyetle suratıma baktı. Kendimizi tutamayacak kadar ilerlemiştik. Ben onun gömleğini yarısına kadar açmıştım o ise benim kalçalrımı sıktığı için eteğim yukarı sıyrılmıştı. Gözleri tutkuyla koyulaşmıştı.

"-Neden uzaklaştın? "

-Burada olamayız sıla"

-Peki o zaman, nereye gideceğiz?

Cevap vermeye gerek duymadan beni bileğimden yakaladığı gibi kapıya doğru çekiştirmeye başladı. Bir arabanın önüne geldiğinızde sürücü koltuğuna oturdu ve benide kucağına çekti. Kapıyı kapatıp motoru çalıştırdı.

- E-eymen  napıyorsun kaza yaparız!

-Kucağımda eve kadar rahat durursan bir şey olmaz .

Aklıma gelen fikirle sırıttım. Yola çıkmıştık ben ise yavaşça onun gömleğinin son kalan düğmelerini açtım ve dudaklarını onun süt gibi beyaz boynuna gömdün. Deli gibi emiyordum o ise altında kesik kesik nefesler alıyordu bu sırada kalçamı yavaşça altımdaki  tam sertleşmemiş penise sürttündüm bunu yapmanla eymenin ağızından kısık bir inleme çıktı. Zaferle sırıttım ve kendi gömleğimin 3 düğmesini açtım. Eymene güzel bir göğüs dekoltesi sunuyordum. Siyah sütyenin başları gözükmüştü eymen ne kadar yapmak istemesede anlık olarak gözünü yoldan ayırdı ve bana  bakmaya başladı. Işıkta bekliyorduk ve altındakinin sertleşmeye başladığını fark etmiştim. Kalçalarımda hissediyordum. Eymen benim  o anda dudaklarıma yapıştı ve kısa bir öpücük bıraktı bu sıradada ışık yanmıştı ve arkanızdan korna sesleri yükselmeye başladı. Eymenin  kulağına eğilerek kıkırdadım ve onun kulak memesini emmeye başladım. Neredeyse gelmiştik bunu arabanın yavaşlamaya başlamasından anlıyordum. Araba tamamen durmuştu ben ise hala eymenin  kucağındaydım. Eymen iki elinide benim kalçalarıma yerleştirmişti bende bacaklarımı onun beline sarmıştım, ellerim ise eymenin boynuna sarılmıştı bir elimlede ensesini okşuyordum. Yeni sayılabilecek bir apartmanın içindeydik. Asansöre binince beni omuzlarımdan sertçe ittirerek beni kendi ile duvar arasına aldı. Soğuk duvardan dolyı ürpermiştim. Beni sertçe öpmeye başladı bende aynı şekilde karşılık veriyordum. Eymen bir elini eteğimin altından içeri soktu. Şimdi eli benim eteğimin altındaki çıplak bacakları okşuyordu. Elini daha yukarı çıkardı ve kalçamı sıkarak beni kendine bastırdı. Bende kendimi ona sürttüm ikimizde haffifçe inledik.

Asansörden gelen sesle evinin olduğu kata vardığımızı anladım. Asansörden çıktık ve kapının önüne geldik. Eymenin kapıyı açmasını izlerken ne kadar yakışıklı olduğunu düşündüm. Içeri girdik yeterince geniş bir daireydi büyük camlar vardı, manzara çok güzeldi. Sade bir dekorasyonu vardı ama şu an senin karşında derkorasyonla ilginenmen yerine kendisiyle ilgilenmeni bekleyen bir adet eymen vardı. Sırıtarak ona yaklaştım düğmeleri açık gömleğini çıkarıp salonun bir köşesine fırlattım. Çıplak kollarıyla bedenini sardı ve beni kucağına aldı. Yatak odasına girince beni yatağa fırlattı ve hemen üstündeki yerini alarak beni sertçe öpmeye başladı. Karşılık veriyordun. Senin kolsuz gömleğinin dügmelerini bir çırpıda açtı, gözerini bedeninde biraz gezindirdikten sonra hızlı bir haraketle üzerindeki gömleği yerle buluşturdu. Eğilerek kulağına fısıldadı.

--Hadi çirkin konuşmalar yapalım. "

-Becer beni eymen.

- Seni becereceğim "

-sertçe becer beni"

Bu lafimla boynumu emmeye başladı sorna yavaşça aşağılara indi. Göğüsüme öpücükler bırakırken öpücüklerin arasından bana baktı ve,

-Seni çok sert becereceğim sıla. Derken göğüsümün ucunu ısırmasıyla inledim.

Yavaşça karnıma ilerliyordu, öpüyor bir yandanda yalıyordu. Göbek deliğim ile kasıkların arasındaki bir bölgeyi yalayınca inledim. Tahrik olduğum bölge olduğunu anlayınca daha fazla yalayıp öpmeye başlamıştı inliyordum bir yandanda deli gibi ona sürtünüyordum. Sütyenimide çıkarıp atmıştı. Sonra benden uzaklaşıp pantolunu çıkardı. Tam benin üzerindeki yerini tekrar alacakken onu çevik bir haraketle altıma aldım. Dudaklarına küçük bir öpücük bıraktından sonra ayağa kalktım bu haraketimle meraklı gözlerle beni izlemeye başladı. Ben onun bu haline sırıtarak bakarken yavaşça altındaki eteği çıkarmaya başladım, eteğimle beraber kilodumuda sıyırıp yere atmıştım sonra büyük bir hızla eymenin üzerine atıldım . Sertçe  öperken onun alt dudağını ısırdım inledi. Bu sefer dudaklarımızı ayırıp boynuna gömüldüm. Emiyor, iz bırakıyor sonrada emdiğin yerlerin üzerine küçük öpücükler bırakıyordum. Kaslarında gezinen ellerinin yerini dilin aldığında altımda titredi. Parmaklarımı boxerının lastiğe bir çengel gibi taktım ve bacaklarından sıyırıp boxerdan kurtuldum. Ikimizde çırılçıplaktık . Gördüğüm penisin büyüklüğü karşısında ufak çaplı bir şok geçirdim sorna hemen kendime gelip penisin başına sıcak nefesini üfledim. Bunu yapmanla
 Eymen ,

-Daha fazla dayanamayacağım.

Ve beni altına aldı kasıklarını öperken bir yandan uzun ve ince parmaklarını içime ittirdi. Bunu yapmasıyla yüksek sesle inledim bu onu dahada gaza getirmiş olacakki benim  iki elini kendi elleri arasına alarak parmaklarımzı birbirine geçirdi ve ellerimi iki tarafta sabitledi. Bir anda içime girdi tamamını sokmuştu tam çığlık atacakken dudakları çığlığımı böldü.  O ise içimde gel gitlere başlamıştı oldukça hızlıydı. Dediği gibi beni sertçe beceriyordu. Ikimizde deli gibi inliyorduk . Vuruşları sırasında zevk noktamı buldu. Yüksek sesle ağlamaklı bir inleme bıraktım. Bu sesle eymen az kalsın boşalıyordu.

-E eymen oraya! Immph.

"Sıla beni çıldırtıyorsun"
Dahada hızlanmıştı. Ben gelmek üzereydim.

-sıla b ben...

Diyemeden boşalmıştı. Bende dayanamayıp gürültülü bir inlemeyle boşaldım. O ise yorulmuş bedenini benim üzerime bıraktı. Penisi hala içimdeydi. Kendi alta yatarak benide üzerine yatırdı. Bunu yapınca içimdeki penisle inledim. O ise kollarını ince belime sarıp kafamı göğüsüne yaslamanı sağladı. Bir yandanda saçlarını okşuyordu ve küçük öpücükler bırakıyordu. Ben ise onun kokusunu içine çekiyordum. Daha önce bu kadar zevk almamıştım. Kafanı göğüsünden kaldırdım ve suratına baktım bana uykulu gözlerle bakıyordu. Doğurulup dudaklarına bir öpücük bıraktım. Bende ona güzel gülümsemelerimden sunup yana attım kendimi. O da bana arkadan sarıldı ve o mis kokuyla gözlerimi kapattım.

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Birdaki bölüm 500 okumaya gelcek karpuzcuklarım❤♾♾♾🇰🇷🇹🇷

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 15, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EYVAH Hamileyim!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin