2.BÖLÜM

9 2 0
                                    

Yanına oturduğumda bir cevap vermesini bekliyordum.Ama o cevap vermeden kalkıp başka bir sıraya geçip oturdu.Neden böyle yaptığını merak etmiştim.Oysaki belki tanışırız arkadaş falan oluruz. Birden kapı çarpınca dikkatimi oraya çevirdim hary hoca  derse girmişti. "Evet arkadaşlar aramıza yeni bir arkadaşınız katıldı.Kerim kendini tanıtırmısın.dedi by hary, demek adı kerimdi."Adım Kerim Yalçın 21yaşındayım"dedi ve tekrar yerine oturdu öteki erkeklere göre çok değişik bir kişiliğe sahipti. Böyle bir insan olması tuhaf olsada hoşuma gitmişti. Kendisinden neden daha fazla bahsetmemişti ki her neyse ders başlamıştı bu dersi eylenceli bulurdum ve bi o kadarda karmaşa. Bay Hary'nin konuşmaları bilmece gibiydi ve nedemek istediğini anlayamazdım. Ama derste birden bir soru sorar ve sonrada o soruyu espiriye çevirir. Onun bu davranışı hep hoşuma gitmiştir. Bay Hary'in yine yaptığı espirilerden birine gülerken kerim gelip yanıma oturdu." Oturabilirim değilmi"dediğinde "Tabiki oturabilirsin"dedim ve tekrar önüme döndüm."Adımı biliyorsun ben kerim senin adın ne"diye sorduğunda kısık ama onun duyabileceği bir ses tonuyla "Alev"diyerek cevap verdim. O sırada Selena bizi seyrediyordu bu kızdan oldum olası nefret etmişimdir. Tek kaşını kaldırmış ve sinirden bombaya dönüşmüş bir şekilde bana ve ona bakıyordu. Sanki kerime bir kelime söylersem deliye dönecekmiş gibi duruyordu. Bende çatlasın diye kerimin elini tutup ona "zil çalınca benimle gelirmisin" diye sordum o sırada selena 'ya bakıyordum. Kerim bana bakıp gülümseyerek "tamam olur gelirim" dedi. Selena bunları duyunca dayanamadı,ve sırasından kalkıp yanımıza geldi. Ders hâlâ bitmemişti ona inat olsun diye,"Selena daha zil çalmadı neden yerinden kalkıp buraya geldin" deyince deliye döndü ve tekrar sırasına gidip oturdu.

KAYBOLAN GÖKKUŞAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin