"Selam napıyorsunuz burda" dedi selena bende sıradan bir cevap verdim."hiç kerime birtane kitap gösterdim." diyerek cevap verdim. Kerimde bana bakarak"ama gösterdiğin kitabı ben biliyordum"dedi ve bana bakarak güldü. Bende "zil birazdan çalar sınıfa çıkalım mı diye sordum kerimde bekletmeden tamam olur hadi çıkalım o zaman dedi. Sınıfa çıktık selena da bizimle geldi. Ben geçip sırana oturdum. Kerim yanıma geldi. Ne oldu neden sınıfa çıkmak istedin diye sorunca ona bakmadan sorusunun cevabını verdim. Selena yanımızda olunca morelim çok bozuluyor o kızı oldum olası hiç sevmemişimdir. Dedim ve derin ama sıkılmış bir ses tonuyla nefesimi dışarı verdim. Kerim benim yanıma oturarak niye bu kız nefret edilecek birine benzemiyor dedi. Bende bakışlarımı ona çevirdim ve sana öyle geliyor ama tam sevilmeyecek kişi dedim ve tekrar önüme döndüm.arada bir ona baktığımda kaşları hafiften çatık bana bakıyordu. Bende dayanamayıp sordum ne oldu neden öyle bakıyorsun.dedim hiç sadece o kızın o masum suratıyla sana ne yapmış olalabileceğini düşünüyordum.diyerek cevap verdi bende sinirli bir ses tonuyla masum yüzlü olan herkes suçlu olmasaydı dünyada suçlu adam kalmazdı dedim gözlerimi kısarak kerimde benim yanımdan kalkıp selena'nın yanına oturdu selena benim sıramın çaprazında oturuyordu bu yüzden onların ne konuştuklarıni duyabiliyordum. Kerim gider gitmez ilk aorusunu sormuştu ve bende ne dediğini duyabilmiştim. Selena sen zamanında aleve ne yaptın diye şaşırarak bakışlarını bana çevirdi ve kerime cevap verdi hayır neden böyle bir şey sordun ki dedi ve kerime baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLAN GÖKKUŞAĞI
FantasyBir hamleyle olacak herşey büyük sonuçlara sebep olabilir tek bir hamle hayat değiştirecek hazır ol.