Bölüm 1

39 0 0
                                    

Thomas

Minho'nu kaçırılması hepimizi büyük bir maceranın içine sürükledi. Ama asla pes etmedik.

Brenda: Thomas oraya nasıl gireceğimiz hakkında bir plan var mı? " dedi karşıdaki İSYAN'ın dev binasını gösterirken.

Thomas: Var." dedim karşıdaki Teresa'yı işaret ederek.

Newt: Bize ihanet eden kızdan söz ediyoruz değil mi?

Jorge: Çocuklar Thomas haklı binanın her katında parmak izi okutucu ve tarayıcılar var yani tek şansımız o Minho'yu kurtarmak istiyorsanız." dedi Newt başını sallayıp.

Newt: Bize yardım edeceğini nerden biliyoruz.

Thomas: Yardım etmek zorunda kalıcak hadi bir palanım var." dedim Newt bana bakıp " Bu sefer ön koltuk benim." dedi koşarak gülerek kayaç a doğru koşmaya başladık.

Teresa

Tanrım tedaviyi bulmaya o kadar yaklaşmıştım ama yeniden en başa döndüm.

Ava: Senin suçun değildi sadece atladığımız bir şey var." dedi Bayan Paige önlüğümü çıkarıp asansöre doğru hızlı hızlı yürümeye başladım. Ceketimi alıp binadan ayrıldım maskeli insanların arasına karışırken suçluluk duygusuyla kendimi yiyip bitiriyordum o kız daha çok küçüktü. Önüme döndüğümde Thomas'ı gördüm hayır hayır bu imkansız hayır. Koşarak insanların arasından ona yetişmeye çalıştım. Otoparkın oraya geldiğimizde bir den bana döndü.

Teresa: T-Tho - Thomas senin bur da ne işin var.

Thomas: Tek bir şey sorucam Teresa bize yaptıklarından pişmanlık duyuyor musun? " dedi göz yaşlarım yanaklarımdan akıp giderken.

" Bazen ama ben doğru olanı yaptım." dedi zorla başını salladı ondan sonrası karanlık.


Brenda

Teresa karşımızda baygın halde sandalyeye bağlı olarak otururken gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Yavaş yavaş uyanmaya başladığında hafif bir şok geçirdi.

Gally: Şimdi neden seni burda tutuğumuzu soruyorsundur küçük hanım.

Teresa: Bir dakika ama sen ölmüştün. Nasıl?

Gally: Ölmedim siz beni ölüme terk ettiniz." dedi Teresa Thomas'a bakarken Gally sandalyeyi seri bir harekette çekip " Ona bakmayı kes Teresa şimdi sana bir kaç soru soracağız en kolayından başlıyalım." dedi " Minho'yu nerde tutuyorlar? " dedi.

Teresa: Bunu neden size söylemek zorundayım." dedi Newt, ayağa kalkıp Teresa'nın arkasına geçti ve bıçağı boynuna bastırdı " Ölmek istiyor musun? " dedi çenesini sert bir şekilde tutarken.

Teresa: -32. Katta diğerleri ile birlikte." dedi Newt bıçağı çekip Tava'nın yanına oturdu.

Teresa: Artık gidebilir miyim?

Gally: Hayır bize daha lazımsın." dedi ağzını bantlarken. Thomas bize dönüp  " İki kişi gönüllüye ihtiyacım var." dedi Newt ve Gally diğerleri bir şey diyemeden hemen öne atladılar. Thomas başını sallayıp " Bu akşam harekete geçiyoruz." dedi. 


Newt

Her kez dışardaydı yavaşça ceketimi sıyırıp kolumdaki yaraya baktım git gide ilerliyordu. Ama bunu çocuklara söyleyemezdim.

Gally: Dostum hadi kıyafetler hazır gidiyoruz." dedi İSYAN'ın asker kıyafetlerini bana uzatırken bir tanesini alıp giydim. Hadi bakalım. Maskelerimizi de taktığımızda Binaya dorğu ilerledik Thomas, Teresa'nın kolundan tutuyordu. Teresa yüzünü taratıp asansörlere ilerdi ikimzide arkaya Tersa'da öne durdu tam kapanıcakken biri elini uzattı FARE ADAM! Adamın burnu fare gibi olduğu için biz böyle diyoruz.

LifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin