Gülüşünü özlemişim,gülüşünü özlemişim...
Bu kelime hala kafamın içinde yankılanıyordu. Aklımda hala şu soru vardı günlerdir
-hakan hala beni seviyormuydu
-yoksa benimle yine oyunmu oynuyordu.
Bazen öyel bir bakıyorki gözlerime ona olan bütün öfekmi unutup onunla birlikte ikimizin dünyasında kaybolup gitmek istiyordum o dünyada sadece o,ben yani sadece biz omak isyiyordum herşeyi geride bırakmak mutlu omak, artık çoook mutlu olmak istiyordum ama bazen bana öyle şeyler söylüyorduki en büyük düşmanım oymuş gibi hisediyordum adını bile duyunca kaçıp kendimi kurtarma istiyordum bu yalanlarda. peki ya neden bunlar oluyordu neden canımı acıtmak istiyor canım acıyıncada o üzülüyordu neden hep benden gözlerini kaçırıyordu napıyor, ne yapmak istiyor off artık çok yorulmuştum okula gitmek için bahçeye çıktım ve mehmet amcaya beni okula götürmesini istedim hakan arkamdan geldi ve okula beni onun bırakacağını söyledi aslında benim için bu bir fırsat olabilirdi belki hakandan birşeyler öğrene bilirdim.
arbayala okula doğru ilerlerken hakanla konuşmaya çalıştım ama hakan tek kelime bile etmiyordu.
Neyse bu sıkıcı yolculuk sonunda. Okula gelmiştik sınıfa girerken müdür arkamdan geldi ve bana cansuyu sordu cansu okula bir aydır hiç gelmiyormuş aramız kötü olduğundan dolayı konuşmuyorduk zaten bu aralar yaşadıklarım yüzünden çok yoruluştum.acaba cansu neredeydi.okul çıkışı hakan gelmeden 1 saat önce çıkarak yetimhaneye gittim cansuyu sormak. İçin gerçi hala o kapıdan içeriye girmek istemiyordum ama. Cansu için mecburdum İçeri girdiğimde beni yetimhaneden kovan o kadın boynuma sarulmış özür diliyordu ne olduğunu şaşırarak cansuyu sordum cansunun adını duyan neriman hanım yüzünü buruşturdu
-o kızın adını ağzına alma
-neden peki?
-biz sana çok büyük yanlış yaptık kızım meğer o kasadan paraları cansu çalmış koridoru kaydeden kemeraya bakmadan seni suçladık afet bizi seni çok aradım ama evlenmişsin bizde umudumuzu kestik.Duyduklarım karşısında şok olmuştum bu kadın neden bahsediyordu cansu böyle bir şey yapmaz.
KISA BİR NOT=asla insanlara güvenip o yapmaz demeyin başınıza ne gelirse gelsin hep o yapmaz dediğiniz kişilerden gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🗡KAN 🗡
ChickLitAFRA DEMİR afra 20 yaşında tasarım okuyan bir kız.haytında hiç kimsesi yok yetim hanede yıları geçmiştir ama yaptıkları iyiliklerden dolayı herkes afrayı çok sever. Çünkü butün kütülükleri olumlu yöne çeke bilir. HAKAN SOYSAL 22 yaşında.Geşmişte yaş...