cansu nerede

20 2 0
                                    

Hakanla birlikte oturuyordum çok mutluyduk herşeye bir sünger çekmiştik tabi bu mutluluğumuzu tek başımıza yaşamıyorduk ben okuduğum bölümü bitirmiştim ve artık başarılı bir tasarımcıydım hakan sürekli işinde başarılı oluyor her yıl daha büyük işlere imza atıyordu ne kadar tuhaftı demi ilk günki hakan ve son günki hakan arasında ne kadar büyük bir fark vardı resnen eaki sim siyah hakan gitmiş yerine yep yeni ter temiz bem beyaz bir hakan gelmişti tabi bu yeni günlerde yanımızda olan yep yeni birisi vardı ayça.
Ayça kimdi ayça bizim yani hakanla benim kızımız dı aslında gajanı çok değiştiren diğer şeyse kızımızdı neyse sabah kahvaltıyı hazırlamak için kalmıştım ki bir telefon geli gizli nunara telefınu açtığımda çığlık sesleri geliyordu anan allahım bu dane bu ses bu ses onun sesi nasıl olabilir o ölmüştü ama cansu bu cansuydu hemen cansuyla konuşmaya başlamıştık cansu ağlıyor yardım istiyordu ama arkadan bir erjek sesi gelmiş sonra tokat sesleri ve hat kesildi hemen hakanın yanına çıktım ve olanları anlatmaya başladım hakan polisi aramuş ve aranan numaranın yerini tespit etmişti hakanla birlikte yola çıkmıştım ayçayıda bakıcıya bırakmıştım çok korkuyordum onu bulmuşken kaybetnekten inşallah iyidir olay yerine geldiğimizde bazı yerlerde kan lekeleri bazı yerlerde ise saç vardı noluyordu burada cansu nerde ooff.

🗡KAN 🗡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin