BÖLÜM-5

61 13 5
                                    

James Wilson ağızından:

Kalabalığın içinden kopan çığlık seslerinin kimden geldiğini gayet iyi biliyorum Goblinler evet burada olacaklarını tahmin edebiliyordum ama bu kadar çabuk kendilerini beli edeceklerini tahmin edememıştim , ardından Zena'nın çığlık sesi kahretsin onu ele geçirseler herşey orataya çıkardı.
"Evan çabuk !" diye bağırdım Evan da olayı çakmış sesin geldiği yöne doğru benle birlikte koştu Olimposa haber yolamam lazım bizim çocukların gelmesi gerek Gobinler bir iki kişiyle gelecek değiler.
"Evan olimposa haber yolamamız lazım."
Evan beni anlamış ve bizim aramızda olan şifreli uğultuyu ulamıştı bu sesi sadece olimpostakiler duyabilirdi.

Bi on dakikaya kadar buraya gelirlerdi.
Sokağın başında durduk çünkü sokağın sonunda Gobinler den bir kaçı Zena'nın kolarından tutuyordu karşısında devin ağzından Afrodit kelimesi çıkınca kafamda şimşekler çaktı hayır şimdi olamaz.

Evan bakıp harekete geçelim bakışı atım. İkimizin hızı ışık hızı kadar hızlı olduğu için saniyeler içinde Gobinlerin yanına geldik bizi farketiklerinde üstümüze atlamaya başladılar gözüm Zena'ya kaydı bayıtmışlardı bu iyi oldu bunları görüp aklının karışması daha kötü olurdu.
Bana gelen Gobini görünce belimde ki bıçağı çıkarıp seri bir şekilde boyunu kopartım ve devin önüne atım , devin korkunç pis gülüşü beni azda olsa teredüte düşürdü. Arkamdan iki kol kolarıma asıldı ahh hadi ama bunun içinmi güldürmeyin ya beni ama güldüm ağzımdan gür bir kahakaha kaçtı arkadan Athenanın
Oğlu Axel kolarımı tutan gobinin boynunu kopardı olimposatakiler gelmişti.
Arkamı döndügümde Evan son gobinin boynunu kopartıp devin önüne atı devin yüzünde dehşete düşmüs bir ifade vardı.
Tıslar bir şekil de "Seni ve gobinleri bir daha bu kızın yanında görmiyecem sakın!"

Dev bana bakıp "Afrodit." diye kendince beni düzeltemeye çalıştı.

Gözlerimi devirip yıldırım diye ismilendirdiğimiz silahı pantolumun arakasından çekip çıkardım.
Devler bundan korkalardı zaten gördüğü gibi siyah toz olup uçtu bu kadar ama burada bitmeyecek durmayacaklar Afroditin geri geldiğini görünce durmayacaklar.
Axel bana bakıp yerde yatan Zena'yı işaret eti.
"Bu Afrodotin kızımı?"
Sadece kafamı saladım diğerleride bana baktılar.
"Sonun da buldun Zeus tanrının haberi varmı?"
Axel ve soruları en meraklımızdır.
"Ben söylemedim ama haberi vardır ,şimdilik biz tek bilelim henüz bitmeyen işler var Axel biliyorsun ve Afrodit beni tembihledi Zena'nın haberi olamayacak şimdilik." guruba baktım herkes onaylayan bakışlar atı.

"Siz olimposa gidin en yakın zamanda yine görüşecez."
"Kendinize dikat edin."
bunu da diyen Akslepios tanrının oğlu Drew.
"Sizde , Jason Zena'ya bak birşeyi var mı?"
Apollon iyleştirici tanrının oğluydu bana bakıp tamam anlamında başını saladı.
Zena'nın yanında diz çöktü elini kalbine doğru koydu bir dakika kadar zamandan sonra bana bakıp "Sadece bayılmış eve gidene kadar ayılır James."

"Peki hadi çocuklar."
dediğim de beyaz toz olup olimposa doğru uçuştular bu akşam iş haledilemediği için Zena'yı kucaklayıp arabaya taşıdım.
Zena'nın bu olanları unutması lazım.
Morpheus Rüya tanrıçası çağıracakatım bilincideki son yaşananları unuturacak kişiydi.
Arabada ki ses sistemiyle çalışan telefon gibi birşey vardı ses sitemini açıp Jason'u ara diye komut verdim.
Jason telefonu çaldı çaldı çaldı tam kapanacaken açtı.
Nefes nefeseydi " Neden nefes nefesin Jason?"
İmalı imlaı vurgumu anladı ve kısık sesle güldü.
"Ahh James Winona'yı çalıştırıyorum güçlü olması lazım ama bu kız hiç birşey anlamıyor."
Arkadan Winona'nın sesi geldi, " Seni ahmak adam." sitem ediyordu anlaşılan.

"Jason biliyorsun Afroditin kızını bulduk bu akşam talihsiz bir şey yaşadı ve Afroditin kızı olduğunu öğrendi Afrodit şimdi öğrenmesini istemiyor sana ihtiyacım var."
"Peki James yarım saate sendeyim."
"Sağol Jason."
Bizim gurubun en sevdiğim özeliği nerde , nasıl olurlarsa olsunlar ihtiyaç duyduğumuzda hemen gelirlerdi.
İçim kararmaya başlamıştı peşimizi bırakmayacaktılar , Zena'nın peşine düşeceklerine adım kadar emindim bu akşamki sadece fragmandı filim daha başlamamıştı.

Son hızla eve doğru sürmeye başladım.
Evin önüne gelince temkinli bir şekilde inip arabada arkada duran Zena'yı alıp kapıya doğru gitim kapıyı iki defa tıklatıp bekledim

Alexi kapıyı açtı , kucağım da boylu boyuna uznan Zena'ya baktı ve korku dolu gözlerle bana baktı.
"Zena'ya noldu James bey?"
"Saece bayıldı. Jason geldi mi?"
"Evet geldi James bey."
direk salona doğru ilerledim.
Zena'yı koltuğa uzandırdım ve arkam da duran Jason'a baktım.
Jason Zena'ya doğru adım adım geldi.
"Afroditin kızı gerçekten onun kadar güzelmiş."
"Jason güzelikten bahsedecek durumdamıyız bir an önce halet."
Sinir olmuştum şuan ki tek derdimiz Zena'nın olanları ögrenmemisi olacak.

Jason bana bakıp maçupça bir gülümseme yoladı.
Elini Zena'nın başına koydu ve gözlerini kapadı.
Aradan bir on dakika geçti bu arada hiç ses çıkarmamaya çalıştım eğer Jason kontrasyonunu kaybetse bir daha odaklnaması zor olacaktı.
Zena yavaş yavaş terlemeye başlamıştı anlaşılan zorlanıyrodu.

Jason elin başındam çekti ve bana bakıp "Tamam James istediğini yaptım fakat sende biliyorsun tanrı çocukları bu olayları en fazla iki ay unutabilir ama sonra tekrar zihinine doğacaktır."
"O zamana kadar herşeyi öğrenecektir Jason ,teşekürler.""Ne demek James eğer işim bitiyse gidebilir miyim?"

"Tabi ki." dedim. Kapıya kadar Jason'a eşlik ettim.
Ardında tekrar salona geçtim Zena uyanmış koltukta oturuyordu bana bakıp "Bura da ne işimiz var biz şeye gitmeyecek miktik?"
Hadi James bir yalan bul.
"Gidicektik..."
"Evet. Uff James hadi noldu?"

Ampul gibi yanan fikrim beni aydınlatı.
"Gidicektik ama sen birden fenalaşıp bayıldın. Doktor geldi vitaminsizlikten dolayı olmuş."

"Hala hala ben hatırlamıyorum."
"Nasıl hatırlayacaksın Zena bayıldın hadi kalk yatağına git uyu yarın halederiz işi."

Bu kız sandığımdan salak çıktı.
Bana sinirli sinirli bakıp merdivenlere gitti biraz sonra ardından kapı sert bir şekilde kapandı.
Bunu artisliği kimeyse.
Koltuğa uzanıp bügünün tahsilatını çıkartım kafamda iyi atlatmıştık bu gün.

Başımın ağrısından dolayı uykuya bıraktım kendimi.

Evet arkadaşlar bu gün de size james Wilson ağzından yazdım nasil olmuş? Beğendiniz mi?
Yeni kurgu nasıl gidiyor yavaş yavaş oturacak yerine haa bu arada kitapın açıklama kısımda da yazıyor ama bazı arkadaşlar anlamamış KİTAPTA CİNSEL İÇERİK BULUNDUTMAYACAM bulundurmuş olsam hem bunu buraya hemde açıklama kısmına yazmam.
Şimdiden yorum oy voteler için çooookkk teşekürler😁😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAVELYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin