6 yıl önce new york savaşından 2 hafta önce.
Genç kız elindeki kitaplar ile otobüse yetişmeye çalışıyordu. Astronomi okuyordu ve son yılıydı. Hayatı boyunca astronomi ile uğraşmıştı. 17 yaşında astronomi okumak için evden kaçmıştı. Halası ile büyümüştü halası evlenince halasının kocası onu istememişti. O da bok ye diyerek kaçmıştı. Pişman değildi. Küçük bir kasaba da istediği şeyleri yapamazdı. Böylece buradaydı.Sonunda otobüse yetişti. Boş bir yer buldu. Boş yer ile arasındaki tek şey oranın yanında oturan adamdı.
Kız: Kayabilir misiniz?
Adam: Pardon.
Kız: Yanınız boş da oturucam.
Adam: Tabi.
Adam gerçekten tuhaf davranıyordu. Sanki bu dünyadan değildi ama kız onun gayet yakışıklı olduğunu da inkar etmedi.Adam: Hayatın boyunca kandırıldığını öğrensen. Bir konu da senin hiç bir suçun olmadığı halde Kötü muameleye maruz kalsan ne yapardın?
Kız yaşasın otobüs sohbeti diye düşündü.
Kız: Ortalığı dağıtırdım sanırım.
Kızım deme öyle pişman olacan. Bak beni dinle yazarım ben biliyom ne olacağını. Kız yazarı dinlemedi ve devam etti.
Kız: Sonuçta suçum yok + bana kötü davranılıyor+ bir de kandırmışlar= bok yesinler.
Adam: Belki de Haklısın.
Kız: Tabiki haklıyım.
Kızım yapma valla sonu iyi olmayacak. Olmaz de gider çikolata yerdim de. Yapma bak.
Adam: Burası benim durağım. Bu arada bazı konularda tereddütlerim vardı ama sayende artık yok.
Kız : Yardım edebildiğime sevindim.1 hafta sonra kız bir okul gezisine gitti. Orada iki hafta kaldı. Eve dönüp televizyonu açması ile şok olması bir oldu. Televizyonda new yorkun bir hafta önce uzaylı saldırısına maruz kaldığı ve bunu yapan adamın adı gösteriliyordu. Adı Loki'ydi. Ama Kızın şok olmasının sebebi bu değildi. O otobüste konuştuğu adamdı.
Kız: Ben bir uzaylı istilasını mı destekledim yani?
Ben dedim ama dinlemedin.
Kız: Kapa çeneni yazar!Aradan 3 yıl geçmişti. Kız SHİELD akademisine girmiş ve yakında ajan olacaktı. Belki bir iki yıl daha okurdu ama bir gün bir öğretmeni onu odasına çağırdı. Julya Romanoff
Kız: Beni çağırmışsınız.
Julya: Evet seni çağırdım. Dosyana bakıyordum. 3 yıl önce astronomi bölümünde sınıf birincisi olarak mezun olmuşsun. Orta okul lise anaokulu... hepsinde en iyi notları almışsın ve uzay teknoloji ve astronomi ile ilgili bütün klüp ve kamplara katılmışsın. NASA da çok iyi bir iş bulabilirdin. Neden buradasın. Neden ajan olmaya geldin. Tamam bilim bölümündesin ama yine de br açıklama bulamadım.
Kız o gün profesör ile çok uzun konuştu. Olanları anlattı. Julya insana güven veren biriydi ve insanın ona her şeyi anlatası geliyordu. Kız loki hariç herşeyi anlattı.
Julya: İkna oldum. Eğer sen de kabul edersen eşyalarını toplayıp öğrenci bölümünden ayrılmanı istiyorum.
Kız: Neden?Julya: Çünkü asistanımın öğrenci yurdunda kalması uygun olmaz asistan dairelerinden birini almalısın... Summer.
İşte Summer'ın hikayesi böyle başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOGETHER (avengers Fan Fiction)
FanfictionYenilmezler her zaman uyumsuzdu. Birbirlerine benzemezlerdi. En ufak tartışma ile dağılabilirlerdi .Belki de bu yüzden Bakan Ross anlaşmayı önermişti.