7

219 25 3
                                    

Bu keyfi biraz sonra gelen mesaj ile bozulacaktı. Mesajı okuduğu anda yüz ifadesi değişti.

"Bence yalnız kalmak için yanlış bir zaman seçtin
                                                         A."
Natasha: Bir rahat yok be!
Natasha kızgın bir şekilde cevap yazdı.

"Bok ye"

Sonrada her mantıklı insanın yapacağını yapıp kuzenini aradı.
Julya: Efendim.
Natasha: O geri döndü.
Julya: Anlamadım Nat kim döndü?
Natasha:  Julya kızları buradan olabildiğince uzak tutman lazım.
Julya: Lütfen anlat noluyor....
Bucky : Ne oluyor? Profesör?
Julya: Kapatmam lazım.
Julya telefonu kapatır. Ve Bucky e döner.
Julya:  Benim için Ciddi bir şey yok çavuş Barnes.
Bucky: Kimin için var?
Julya sıçtım dercesine güldü.
Bucky: Neyse şu an önemli değil. Ben sizinle bir şey konuşmak istiyordum.
Julya: Tabi dinliyorum.

Natasha evde sıçtım sıçtım sıçtım diye dolaşıyordur.
Natasha: Of Juli! Konu Tony Stark olunca 7 saat konuşuyoruz ama tehlikeli bir durum olnuca 7 saniye bile konuşamıyoruz. Ömrümü yedin Julya ömrümü! Umarım Tony de senin ömrünü yer.... ay çok tövbe ne dedim ben. Kuzenime o kadar kızmış olamam ya.... neyse şu an konumuz bu değil. Şimdiki konumuz bu işten nasıl kurtulabilirim. Miley Julya ve Lydia ile beraber. Ona yaklaşamaz. Ama ben yalnızım. Çok pis sıçtım. Yani öyle böyle sıçmadım. Hakkımda ne biliyor? Numaramı ve kızların gittiğini bildiğine göre çok şey. Demekki uzun zamandır izliyor. En fazla iki hafta. Yani kaçış yerlerini ya da tanıdıklarımın yüzünü bilmiyor. Peki 11 yıl sonra neden geldi. Amacı ne. O kadar uzun zaman beni aramış olamaz manyak mı bu? Evet manyak. O halde napıyoruz sıçıyoruz. O zaman dans o zaman renk.
A: Görüşmeyeli çok kafayı yemişsin Natasha.
Natasha: Tüm planı duydun mu?
A: Evet kuzenine sövmeni bile duydum çok yaratıcı.
Natasha: Sağol. Şimdi neden buradasın Alexi?
Alexi: Miley için....
Natasha: Kızımdan ne istiyorsun?
Alexi: Ya iki ekmek alıp gelsin yeter?
Natasha: Kendin alamıyo musun? Paran mı yok? Dur ben sana vereyim para.
Alexi: Şaka yapmıştım.
Natasha: Biliyorum. Sadece zaman kazanmam lazımdı.
Alexi: Ne için?
Natasha: Bunun için.
Nat eline aldığı silah ile Alexinin bacağını vurur sonra Shield üssüne gider. Coulson ile karşılaşır.
Coulson: Romanoff?
Natasha: Dirilmene ihtiyacım var.

Not: Coulson agents of SHİELD isimli dizide fury tarafından diriltiliyor. Yazık Fury çok uğraşmıştı diriltmek için yaaa.

TOGETHER (avengers Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin