,,Klasická hodina chemie"

63 1 3
                                    



Přehodila jsem si aktovku i přes druhé rameno a vykročila ke dveřím.

,,Tak pojď už!" zavolala netrpělivě Elis ode dveří.

Zrychlila jsem tempo a povzdychla si. ,,Vždyť už jdu."

Jakmile jsem se ocitla u dveří celá naše skupinka se odklidila do učebny chemie.

,,Myslíš že bude zkoušet?" zeptala se najednou Alex.

,,Pokud jo, jsem celkem v háji, jelikož nic neumim." odpověděla Maya.

Celá skupinka se zastavila a pohlédla na naši skvělou kamarádku co pokaždé dostane ze všech testů zajedna. V hlavě se mi začaly střádat všemožné nápady jak ji shodit ze střechy aniž by si toho někdo všiml.

,,Mayo, každej přece ví, že stejně dostaneš za jedna." ujala se slova Emily, načež my ostatní přikývli.

,,Ale dneska doopravdy nic neumím." snažila se nás přesvědčit.

,,Jaaaasně." pokývala jsem hlavou.

Zničeho nic, se před námi objevila Langsamová a já z toho překvapení vyskočila do vzduchu.

,,Ježiš já se lekla." vydechla jsem.

,,Dobrý den," pípla Maya.

Langsamová se na ni otočila a poslala ji milý úsměv. ,,Dobré ráno, Mayo."

V ten okamžik mi došlo, jak moc je Maya u Langsamové oblíbená. Z mého úhlu pohledu to nevypadalo zajímavě a tak jsem vytratila do třídy.

,,Hej Chrisi! Chytej!"

Uvědomila jsem si to, svět je plný sýra a kukuřičných lupínků. Hlavně Ementálů.

Povzdechla jsem si a prošla ke svému místu k oknu.

Mezitím mi nad hlavou dvakrát přeletěla něčí svačina.

Sem tam si říkám, jestli se s tou výběrovou třídou nespletli.

Na lavici jsem si položila batoh, a začala si z něho vytahovat sešit do teorie.

,,Benny, myslím že to brzo praskne!" Zasmál se Denny od své lavice.

Zvedla jsem hlavu a zkoumavě jsem si prohlédla třídu.

Byl to opravdu, ehm, zajímavý pohled?

Holky stály před třídou a poslouchaly Mayin rozhovor s učitelkou, T6 seděla u lavice zamnou a pozorovali Lennyho hru. Co se bezmozků týče, jako obvykle nezklamaly. Dnešní den nemohl skončit jinak, než nepořádek po celé učebně.

'Klasika.' Povzdechla jsem si a posadila se na své místo.

Najednou, jsem uslyšela nějaký objekt jak se nebezpečně rychle blíží k mé lavici. Pak se ozvalo prasknutí. Otočila jsem se za sebe a spatřila rozdrcené lupínky s "kukuřičným" složením na Elizabethyně lavici.

,,Co se tu sakra stalo?!"Ozvalo se ode dveří. Nemusela jsem se ani otáčet, a už jsem věděla kdo to vykřikl.

,,Ále, jsme ve třídě plné bezmozků." pokrčila jsem rameny a vrátila se zpátky k nic nedělání.

,,Ne vážně, kdo to udělal?" Zeptala se naštvaně Elis.

,,Nějaký bezmozek." odpověděla jsem jí s nezaujatým tónem.

(Ne)dokonalý rok/PŘERUŠENOKde žijí příběhy. Začni objevovat