Elisabeth

84 6 1
                                    

Konečně doma! Za jeden den je toho na mě moc. Dozvím se, že firma, ve které pracuju, pomalu ale jistě krachuje a k tomu mě ještě pronásleduje nějakej stalker.

Vystoupím z výtahu a dojdu ke dveřím. Hledám klíče, ale nenacházím. Po dlouhém pátrání si uvědomím, že jsem je zašantročila do jiné kapsy. Rozepnu postranní kapsičku u mé kabelky a šmátrám. Ulovím něco papírového. Nějaký papír? Užuž ho chci někam zahodit, ale pak si všimnu, že na něm je něco napsáno. 725 293 465. Zauvažuju, čí to může být číslo...že by toho sexy kolegy? Nebo toho úchyla, co má prachy. No, za pokus nic nedám.

"Ahoj." napíšu jen a čekám na odpověď.

"Ťuk, ťuk, kdo tam?" píše ten člověk. Jak mám asi z toho poznat, kdo to je?

"Elisabeth Hoffnungová, kdo tam?" modlím se, aby to nebyl ten chlap z obchodu. Ale podle toho, co napsal, nevím, jestli mám ještě nějakou naději.

"Magor, někdy idiot, pro někoho vůl..."

"Dobrá, nebudu tím ztrácet čas, sbohem..."

"..."

 "Já to myslím vážně, zablokuju si to číslo, jestli neodpovíš nějak normálně."

"No a co? Každej je tak trochu blázen... že jo?"

"No dovol? Já se tě fakt o nic prosit nebudu. Prostě mi napiš své jméno."

"Víš, jak mi máš říct, když občas nejsem kým mám být... Ok. It's Benny Cristo"

"To mi něco říká..." snažím se být tajemná.

"Stejně každej ví, kdo jsem..." Celou mou tajemnost poslal do háje. Vyhledám si jeho jméno na internetu, abych vypadala chytře. Našla jsem, že je hudební album. Á, tady pod tím, hudebník Ben Cristovao. Ten chlápek, co jsem ho potkala v kavárně je BEN CRISTOVAO! 

 Ten chlápek, co jsem ho potkala v kavárně je BEN CRISTOVAO! 

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Ben Cristovao aneb Středobod mého vesmíruKde žijí příběhy. Začni objevovat