~Mamo gdzie jest tata?
~Tatuś musiał na chwilę wrócić do pracy
~ale miał mi przeczytać książkę na dobranoc
~Maja prosze idź już spać i zamknij drzwi na klucz i nikomu nie otwieraj.
~Mamo co się dzieje ?
~Szybko idź proszę
~dobrze
~kocham Cię
~ja ciebie też
Poszłam do pokoju tak jak mi mama kazała. Zamknęłam drzwi i jedyni co usłyszałam jak Tata otwiera drzwi do domu i strzał
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Obudziłam się cała zalana potem to był tylko sen. Nie myślałam że moge mieć takie sny. Spojrzałam na zegarek wskazywał na 6.30
¤Kurwa muszę wstawać! -powiedziałam sama do siebie .
Jeśli chcę zdążyć do szkoły musze już się zbierać. Może trochę coś o mnie więc mieszkam w Polsce, ale zawsze coś ciągnie mnie do Korei. Jestem trudna z charakteru, miałam depresje, mam 15 lat i nazywam się Kim Jisoo choć miałam nazywałam się Kim Maja ale moja mama zmieniła mi je że względu na to, że wzięła rozwód z tatą. Także zmieniła mi imię bo tata tak chciał.
*8 lat wcześniej*
- Em mam do ciebie prośbę
- słucham Jon
- jeśli kiedy kolwiek dojdzie do rozwodu, proszę cię zmień imie Maji na Jisoo.
- ale dlaczego miała bym zmienić?
- moja mama chciała żebyśmy ją tak nazwali dlatego proszę obiecaj mi, że ją tak nazwiesz.
- ale...
- proszę to jest dla mnie ważne
- dobrze obiecuje, jeszcze coś chcesz żebym jej w razie czego powiedziała?
- tak, powiedz w dzień jej urodzin, że ma brata a nim jest Kim Taehyung.
- dobrze, co? Czekaj jak ona może mieć brata jak ja nie urodziłam żadnego chłopca?
- mam dziecko z innego związku
- i dopiero mi to mówisz?
- tak, przepraszam ale muszę wyjechać.
- gdzie
-do syna
- pamiętaj jeżeli wyjedziesz bierzemy rozwód
- żegnaj, zobaczymy się w sądzie.
*teraźniejszość*
Ale czemu tak się nazywam, i dlaczego tata tak chciał i czemu wzięli rozwód to nie wiem. Wracając do opowiadania o mnie to mam dużo fobii, ale jedyna która jest straszna to lęk przed igłami i szpitalami. Mam 166-167 cm wzrostu ważę 53 kg mam dość długie włosy. Jakiego jestem pochodzenia to nie wiem. Mam lekko skośne oczy po tacie ale mniejsza z tym. Zawsze chciałam mieć niebieskie włosy a wykładają taktak👇Ale w szkole robią już wielką aferę że pofarbowałam końcówki na niebiesko. Wracając do szkoły to uznawana jestem za bad girl (nie uważam się za bad girl) ponieważ mam trudny charakter, pyskuje do nauczycieli. Nie uważam się za ładną ani za brzydką. O jestem przeciętna. Kończąc monolog o sobie to wstałam z łóżka i poszłam do łazienki zrobić poranną rutynę. Po skończeniu jej nałożyłam mundurek który nie cierpie. Poszłam do kuchni wziąć bułki i picie do tej budy tzn. szkoły. Mój wychowawca jest nawet spoko.
Nie lubię swojego planu lekcji bo dziś jest środa i mam najgorsze lekcje na świecie. Spojrzałam na plan lekcji
Angielski
Polski
Niemiecki
W-F
Geografia
Biologia
Muzyka
Jedyne co z tych lekcji to lubię muzyke i wf. Wyszłam z domu i pierwsze co zrobiłam to włączyłam muzykę na słuchawkach. Idąc o mało co nie przewróciłam się. Jak zawsze przechodziłam obok parku, niby zwykły ale zawsze znajdzie się coś co przyciąga wzrok ku niemu. Idąc spojrzałam na godzinę w telefonie zdziwiłam się, że zostało mi tylko 5 minut żeby zdążyć na lekcje. Więc zaczęłam biec do szkoły. Gdy tylko do niej weszłam zadzwonił dzwonek.
CZYTASZ
Siostra/bts
Fanfiction***** - jest inna niż ty. - może ma inny charakter ale jest moją siostrą. - ty jesteś taki wesoły a ona jest taka wredna. - może ona coś przeszła w życiu złego np. Miała depresję. Datego taka jest? - no nie wiem.... - ty jesteś taki wesoły a on...